Sevgilimle ayrılmıştık özür diledim uzun bir mesaj yazdım çevrimiçi oldu yazmadı ama?

Sürekli yoğun ordan oraya işi ve arkadaşlarıyla vakit geçiriyordu. Bir kerede sor sen napıyorsun nasılsın de. Anca nereye gittiğini yazıyordu kendimi onun sekreteri gibi hissediyorum. İlişkimiz saygılı bir ilişkiydi birbirimize rahatsız olduğumuz konuları söylüyorduk tartışma çıkarmadan anlaşmaya çalışıyorduk. Buna o durumu söyledim çok yoğun olduğunu dikkat edeceğini söyledi özür diledi. Ondan sonra benim akışına bırakmam gerekiyordu ama yine tekrar tekrar aynı konuları açtım ve beni geriyorsan zorlamaya gerek yok diyerek ayrıldı. Sonra ben suçlu psikolojisine girdim üstüne çok mu gittim diyerek. Uzun bir mesaj attım ama çevrimiçi olup bakmadı bile ne yapıcam şimdi?
Sevgilimle ayrılmıştık özür diledim uzun bir mesaj yazdım çevrimiçi oldu yazmadı ama?
Cevapla