Ben nedense en önemli kriteri para olan kızlara güvenemiyorum. Derdi para olan kız evlenince boşanıp nafakaya bağlanmak ve beleşten yaşamak istiyor. Boşanma sitelerine biraz bakarsanız birçok kızın bunun için avukat desteği aldığını görürsünüz :D

Ben nedense en önemli kriteri para olan kızlara güvenemiyorum. Derdi para olan kız evlenince boşanıp nafakaya bağlanmak ve beleşten yaşamak istiyor. Boşanma sitelerine biraz bakarsanız birçok kızın bunun için avukat desteği aldığını görürsünüz :D

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
bu hayata bi kere geliyoruz zengin olsun eşimiz bi zahmet
Biz de hayata bir kere geliyoruz karımız zengin olsun o zaman :D
e bul bulma diyen mi var
Ayrıca o güzelim cildini niye öyle mahvettin dövmelerle :(
ben seviyorum
Dövme vs olmasaydı bütün servetimi ayaklarının altına serebilirdim bak :D
baskası zaten serveti gectim dünyaları seriyor, hemde begenmedigin dovmelerimle beni olduğum gibi kabul edip :))
Hak ediyorsun ne diyim...
Ama yine de biraz palavra gibi geldi bana dediğin :D
isine bak baslatma palavrasina
Güzel konuş benimle, bir de yaptıkların için özür dile, gönlümü al lütfen.
niye cok mu uzuldun
Evet, bir de kıskandım tipini. Hatta fake olduğunu bile düşünmekteyim. Moralimi bozdun.
tipimi niye kıskandın anlamadim
Sitenin en güzel kızı olma sıfatını haiz olup bana şefkat göstermek yerine fırça kaydığın için.
ozur dilerim, cocugum💙
Yaşın 21 mi gerçekten, biraz daha olgun gösteriyor gibisin :D
19, 21 de değil.
Sana yazmak istiyorum izin verir misin :D
Yazmak derken temel anlamıyla tabii yoksa bunun ötesi ne haddimize
izin veriyorum
İstek attım, kod adı: Tözel :D
Para güçtur bu yüzden erkeğin parası güçlü hissetriyor bu yüzden boşanmalar oluyor çünkü sadece para için yuva olduğu için
Ama bazıları da çok güzel oluyo kanka :D
Ben böyle düşünen kızlardan ziyade bunu dert eden erkeğin zihniyetini anlamıyorum. Görmezden gelebilirsin mesela ama sana inceden, derinden bişey batmış. O batan ne mesela
Hem bana batan bir şey olduğunu iddia edip hem de bunu dert edinmemi nasil anlamıyorsunuz :) ? Size bir şey batınca dert etmiyor musunuz mesela :))
Eril enerjin olsa bu mevzu sana batmazdı. Kesin dişil enerjili bir yengeç burcusun:p
Peki, öyle olsun madem. Kabalık ettiysem özür dilerim:)
Benlik bir durum yok:)
Neden sert tepki verdiğinizi açıklamak ister misiniz :)
Kadınları maddiyatçı olmakla suçlayan erkekler antipatik geliyor
Kadınları suclamadim aslında. Böyle kadinlar da var böyle olmayanlar da var.
Ben hayatım boyunca bir erkeğin maddi durumuna önem vermedim. Akrabalarım kızlarını zengin birilerine yamarken ben bunu çok aşağılık buldum. Buna rağmen farklı 2 ilişkimde de dolandırıldım. Paramı yediler özetle. Ve aptalmışım diyorum. Evet kadınlar bence de zengin erkek istemeli. Aksi aptallıktır.
Ama başkalarının kötülüğü yüzünden kendi güzel karakterinizden vazgecmeniz doğru olmayabilir. Keşke herkes sizinki gibi olsa
Karakterden vazgeçmek değil. İnsanların algıları bozuk.
Mesela şu anda bir numaralı kriteriniz nedir
Çünkü daha fazla gezmek rahata kavuşmak herşeyi olur
Bir çeşit dolandırıcılık yani :D
Yani herkes onu konuşuyor onlar bebek yapmadı bak şeyin ki kocaman oldu tabiki onlar varlıklı anca geziyorlar o yüzden
Ne diyeyim kardeş sende haklısın
Beni sev
Bunu anlamak için zeki olmaya gerek yok
hayır değil
Ne peki 😃
mutlu olmak, neden kocasını zengin secebiliyorsa secmemezlik yapsın sen fakir birisule evlenirmiydin kız olsan?
Mutlu olmak derken mutluluğu parada aramış oluyor zaten ve aynı mantıkla ben erkek olarak neden fakirle evleneyim o hâlde? Bu hakkı kızlara verirken erkeklere vermiyorsunuz
evlenme o zaman fakir birisiyle alla alla
Sitede en sevdiğim ve takip ettiğim kişilerden birisiniz. İlk kez soruma cevap verdiniz. Keşke daha güzel konuşsanız benimle
herkese yurmen dışında başka sorun var mı
Flörtöz biriyim ben, kadınları seviyorum.