Bir kaç ay sonra otuz olucam ve boşandım bir şeylere geç mi kaldım acaba diye düşünüyorum?

var mı benim gibi boşanıp zor zamanlar yaşayanlar ya da korktuğum kadar olmaz mı hiç bir şey

Bir kaç ay sonra otuz olucam ve boşandım bir şeylere geç mi kaldım acaba diye düşünüyorum?
Cevapla