İkinci kadın olmak/olduğunu hissetmek neden insana bu kadar zor geliyor?

Hiç karşılıksız birini sevdiniz mi? Ben sevdim, hem de öyle çok sevdim ki. Ama o benden çok büyüktü, kafa dengi bir insandı, babacan bir tipti ve üstelik evliydi. Buna saygılıyım. Obsesif sevdam için insanların evliliğini asla bozamam, o kadar kansız olduğumu düşünmüyorum, o kadına bu kötülüğü yapamam utanırım. Ama bazen anılar aklıma geldikçe arada dağlar kadar mesafe olmasına rağmen ona daha fazla bağlandığımı hissediyorum hatta bir mesaj atsa ve bana gel dese ikinci eş mi oluyormşum, metres mi oluyormuşum, kapatma mı oluyormuşum hiç ama hiç umurumda olmazdı. İlk aşkımdı bu yüzden ondan başka kimseyi sevemedim. Ama o kendisine platonik sevdalı kızdan habersiz ve eşiyle bir yaşam sürüyor. Sürsün zaten hiç gözüm yok. Seveceğimiz doğru insanı bir türlü seçemiyoruz ne yazık ki. Onunla olmayacaksam başkasıyla da olmayacağım, kendime bu sözü verdim.
İkinci kadın olmak/olduğunu hissetmek neden insana bu kadar zor geliyor?
Cevapla