Düzgün bir kadın olduğumu düşünüyorum. Neden düzgün bir erkeğe denk gelemiyorum?

İşimde gücümdeyim. Ortalama güzellikte biriyim. Büyük bir falsom olduğunu düşünmüyorum. Bir kez çok aşık oldum. Onda da aldatıldım. Sonra da hiç düzgün biri çıkmadı karşıma. Sebep ne olabilir? Neyi nasıl yanlış yapıyor olabilirim? Sorunun bende olduğunu düşünüyorum ama sorunu bulamıyorum

Düzgün bir kadın olduğumu düşünüyorum. Neden düzgün bir erkeğe denk gelemiyorum?
Cevapla