Erkekler neden böyle anlamıyorum düzgün adam yok mu?

33 yaşındayım evlenip kendi ailemi kurmayı çok istiyorum bir türlü olmadı hep beni yarı yolda bırakanlar çıktı karşıma. en son iş yerimden biri benim tanımak istediğini ve niyetini ciddi olduğunu söyledi. Bir gün bir konuyla ilgili inatlaştık biraz. O da biz anlaşamayacağız en başından bitirmek daha iyi diyip kesip attı.2 hafa geçti Şimdi de mesaj attı görüşmek istedi müsait değilim dedim. Bu nedir ya şimdi git sonra gel ben oyuncağı mıyım bunların? Ben de onu çok beğenmiştim ama bu davranışından sonra soğudum benim yanımda olacak adam ya bir ömür elimi bırakmaz , bir kez beni terkediyorsa daha dönemez?
Erkekler neden böyle anlamıyorum düzgün adam yok mu?
Cevapla