kendi rutinlerine alışmıştır. başkası ile paylaşılamayacağı kadar konforlu bir hayatı vardır. paylaşırsa kendi karakteriyle çatışacağını bilir. yaşlanınca evlenmek zorunda hisseder. ama yalnızlığını paylaşmadığı, kendi alışkanlıklarını değiştermediği ve hayatını tek kişilik planladığı için evlilikte bocalar. konfor alanını yıkmadan evlenmemesi gerekir.
daha ne olsun dusunsene kıra 20 bın + 15 ev gıderlerı faturalar yeme ıcme aıdat anaz 1.000 : 36 bın ettı bıle ee hıcmı bısey almıcaksınız haftasonu dısarda yemıceksınız mısafır vs gelmıcekmı sız gıtmıcekmısınız enaz 50 bın lıra alması lazım erkegın kı yasayın ac kalmayın bu arada yaz tatılını unutun :)
daha nemı olsun yazın bır yere gıdelım dedınde 1 haftalık oteller 60 -70 bın ıstıyo pansıyonlular bıle 20 30 araso yemek yok bırde hayat 45 bınle gecerde sen basına kakarmısın sonra adam onu dusunur
ozaman bunu onunla konus canım kadınlarımızın cogu calısırken evlenınce hemen ıs bırakıyolar zora gelemıyolar da .. ama hemen cocuk olursa yuk artar dıyım.. bır sure yapmayın enaz 1 yıl
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
değerli yalnızlık. 40'ondan sonra evlenirler, çoğunlukla evlilikleri başarısız olur.
O ne demek yani açıklarmisin
kendi rutinlerine alışmıştır. başkası ile paylaşılamayacağı kadar konforlu bir hayatı vardır. paylaşırsa kendi karakteriyle çatışacağını bilir. yaşlanınca evlenmek zorunda hisseder. ama yalnızlığını paylaşmadığı, kendi alışkanlıklarını değiştermediği ve hayatını tek kişilik planladığı için evlilikte bocalar. konfor alanını yıkmadan evlenmemesi gerekir.
olabilir değişmekten falan korkuyordur ya da hayatına yeni rutinlerin girmesinden
Bu sorunun cevabını çok merak ediyorum çünkü amcamda öyle resmen
Olabilir sorumluluk alamayacağının farkındadır bu yüzden evlenmiyordur
Dudaklar halis mi? 🤗
@_Yalnız_Kowboy_ evet Allah vergisi hayatım
Mesaj atabilir misin bana rica etsem 😊
@_Yalnız_Kowboy_ yok
Israr edebilir miyim?
@_Yalnız_Kowboy_ et bakım kendjni yirmani görmek istiyorum belki düşünürüm kksjjsjs
Burdan yapamam ama benim soruma gelsene 😊
Yavrum tabikide bahane layt olcak hali yok ya😂😂
Yaw kardeşim bugün bir evlilik 500 bin tlcik kadar, ben evliliğe bu parayı yaptırmaz. direk ev peşinatı olarak kullanırdım.
Bahane değildir o kaç yaşında baksana
Nasıl yani yaşıyla ne ilgisi var ki bu durumun
35 yasına gelmiş ve hala evlilik düşünmediğine göre sorumluluk almak istemiyor gibime geldi
Olur arkadasımda öyle
Neden peki
Mutsuz olmak sonrasında boşanmak vs yüzünden
bu zamanda kım korkmazz ev kıraları 20 den baslıyo
Ondanmidir yani
daha ne olsun dusunsene kıra 20 bın + 15 ev gıderlerı faturalar yeme ıcme aıdat anaz 1.000 : 36 bın ettı bıle ee hıcmı bısey almıcaksınız haftasonu dısarda yemıceksınız mısafır vs gelmıcekmı sız gıtmıcekmısınız enaz 50 bın lıra alması lazım erkegın kı yasayın ac kalmayın bu arada yaz tatılını unutun :)
Kendi evi var zaten kira derdi yok ayriyeten fıstık tarlasida var ve en 45 bin maaş alıyor daha ne olsun
daha nemı olsun yazın bır yere gıdelım dedınde 1 haftalık oteller 60 -70 bın ıstıyo pansıyonlular bıle 20 30 araso yemek yok bırde hayat 45 bınle gecerde sen basına kakarmısın sonra adam onu dusunur
Ya her şey bitti tek derdi tatil mi oldu saçma ayrıca bende çalışıcam
ozaman bunu onunla konus canım kadınlarımızın cogu calısırken evlenınce hemen ıs bırakıyolar zora gelemıyolar da .. ama hemen cocuk olursa yuk artar dıyım.. bır sure yapmayın enaz 1 yıl
Haksız değiliz ki.
Neden peki
Garantiniz yok ve bütün yük erkeğin üzerinde. Tabi buna samimiyet ve güven damgasını eklersek sınıfta kalıyorsunuz küçük hanım
neyi yapamaz mış?
Ne alaka yaaa güveni mi yok bana
Ben genel anlamda söyledim. Yani güven ve samimiyet duygusu yok sizlerde. Acı tecrübe
Evlidir ve gizliyodur
Yok ailesiyle tanıştırdi beni öyle bişey yok eskiden bende öyle sanıyordum
Tuaf
ver gitsin
Sen verdin demek ki
@tugrul3461 senin ki nasıl ;)
Nasıl yani
bahane olabilir
Benim gibi evlenip boşanmıştır
Anladım penisi küçük
O zaman 50 yi beklesin
Sorusuna cevap