AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
172Cevap
O sirada erkek de mercedes 20 tane ev ve en az 250 milyar maas bekleyen kiz temsili
Allah a daha sırtını dua et hayırlı biriyle evlenmek için
Hayirlisini dile evlenmek icin evlenme cocuk oyuncagi degil sonunda üzulme diye diyorum
Güzel değil misin? Neyin eksik bunları söylersen ona göre yorum yapabiliriz.
Her şeyin hayırlısını istemek lazım. Acele işe şeytan karışır demişler.
Tercihinizi işe yaramaz gereksiz insanlardan yana kullaniyorsunuz
Sonrdan mutsuz oluyorsunuz
Sonra bunu şeytana yüklüyorsunuz
Ooohh ne ala iş...
@Yiğit_ÇL benimle alakalı bir olay yok ortada. Niye yükseldiniz anlayamadım?
Size karşı bir yükselme yok
Sizin şahsınızla söylemedim
@Yiğit_ÇL o zaman benim yorumumu altına yazmayın şahsıma alınırım.
tamam kaldırıyorum yorumu
Veya siz silerseniz de olur
Hayırlısı demen gerekiyor. Umarım dilediğin gerçekleşir
Dua et hayırlı hayallerine göre bir evlilik için.
Dua ve sabır.
Bul yakışıklı birini evlen işte. Çirkin biriyle evlenene kadar bekar kal daha iyi.
Ailende yardım iste görücü usulü tanış birileriyle inançlı biriysen dua et allaha
Olmayınca olmuyor yapacak bir şey yok nasip kısmet
Hanımefendi, O kadar yüzeysel yazmışsınız ki neden olmuyor, daha önce neden olmadı, beklentiniz neler hiç anlaşılmıyor. Bu yüzden vereceğimiz cevap de çok yüzeysel kalır
Nasip kismet isleri bu isler. Kimse sevmiyor degil kriterleri uymuyordur ondandir.
Acele etme illa Evlenecegim diye. Yanlış kararlar verirsin
Yıllar önce arkadaşım Almanya da gurbetçi kizla tanışıp evlendi gitti orada.. Çoluk çocuğa karıştı hayatı kurtuldu...
Not: Chat kanalından tanistilar
Ben evlendim ilk karşıma çıkan ile genç yaşta çok kırıldım önemli olan yaş değil karşında ki
Evet haklısın ama kırılıyor her zaman insan dimi
Ama dayak yemek peki
Oooo o işte olmaz dayakmış falan cahil insan yaa çok sinirlendin git duvara vur dimi kadına el kalkar mi
Kapı bile kırdı
Ama üstümde
Yok artık niye onunlasın hala peki?
Çocuk var
Anliyorum cok zor yaa cidden bu durum :( anlatmanı isterdim dinlemek
Benim gizli saklım yok
Birinde çocuk kustu diye dövdü
Küstü diye dövmek nedir terbiyesiz ahlaksız yaa nerde yaşıyorsun doğu mu
Yok
T@k. b yapsana
Bende evlenip yuva kurmak istiyorum ailem kimsem yok yapayanlızım evlenmek sevilmek ilgi görmek sevmekstiyorum socak yuvam olsun istiyrum 26 uaşına geldim 1 tane kız karşıma cıkmadı tanışma damı olmaz yaw bukadarmı bahtım kara
Aynı ben yasımız da aynı. Ben de çok istiyorum
Neden olmuyor
Bir bilsem çok istiyorum
Bende çok istiyorum kiminle konuştuysam olumsuz oldu
Umudunu kaybetme genciz daha. Mesleğin var mi
Evlenenleri kiskaniyr musun ben öyleyim
Bende kıskanıyorum umudum kalmadı
Bende bu yüzden hep isyandaydim beden olmuyor diye sonra evlendim pişmanlık huzuruzluk mutsuzluk neden evlendim diye isyandaydim demem o ki bir sey olmuyorsa zorlamanın isyan etmenin anlami yok olunca da daha kotusu oluyor
Ayrıldın mı?
Hyr
Çocuk var mı?
Merhaba Mesenggerden kerem önder hocaya mesaj atın çevreniz çok geniş hocam evlenmek istiyorum deyin belki birini önerir.
Babaannem der herzaman, ölüm günüyle düğün günü şaşmazmış kaderde yazılıdır. Rabbim sana nezamanı nasip görmüşse ozamandır..
Bukadar çok evlenmek isteyen kişi var niye biz bulamıyoruz bende bunu çözemedim.
Yanlış kişilere denk geliyoruz
Öyle oluyor galiba
Doğru kişiyi nasıl buluruz acaba
Bilmiyorum
Ozaman bekarlığa devam
Aynen
Çok istediğin için olmuyor, bak ben 44 yaşına geldim çok istedim çok dua ettim ama olmadı artık vazgeçtim bu saatten sonra
Aslında etrafta bir sürü herif var demekki ya görücü bekliyorsun ya çok utangaçsın ya da aşırı istek ve kriterlerin var hiçbiri yoksa üstünde nazar var o zaman aklıma bisey gelmedi
Guvenilmiyor ki insanlara
Ya öyle deme herkes mi kötü hiç iyi insan yokmu kul dediğinin kusuru olur dört dörtlük bulamazsın ah eski insanlar babası verdim diyordu kıza sormak yok eskilerde hiç bekar yok şimdi herkes bekar😅
Ama hep yalancılar çıktı karşıma
Doğru sözlü insan kalmadı ki sorun orada belki ilerde düzelirler nerden biliyorsun
İnşallah düzelir
İnsaAllah 👍
Belki de bir erkekle doğru bir diyalog kuramıyorsundur veya benim gibisindir asosyal ve böyle olmanda ilişkinde geciktirme yaşatmıştır. Ya da istediğin şeyi yanlış yerde arıyorsundur sosyal medya gibi.
Evlenmek çok güzel bir şey degil aklım olsa asla evlenmezdm ne sevgi ne başka bir şey gözünün içine bakan adam gidiyor yüzüme bakan yok...
Arkadaşlara, akrabalara cv ni bırak onlar bulur sana ideal eşi
ekonomik özgürlüğün varsa evliliği takma kafana zira evlenipde mutlu olan görmedim ben
Rabbim gönlüne göre vakti geldiğinde birisini çıkarır karşına
İnşallah
3 şey hiç şekilde değişmiyor. Doğacağın, evleneceğin ve öleceğin gün
Evet öyle
Dua et bol bol 😊🤲
En büyük unsur Güven.
Kadın veya erkek olsun şu zamanlarda güven en büyük kriter. Aşk, sevgi, saygı, finans, Yatırım, gelecek gibi herşeyin temeli artık güven oldu.
Ablacım takma kafana her şey zamanını bekliyor sende bekle sabret Allah'a güven o senin için en hayırlısını karşına çıkaracaktır hadi Allah'a emanet ol mutlu huzurlu akşamların olsun ☺💫
Kriterlerinizi ön planda tutmayı bir kenara biraka bilirsiniz mesala
Bekliyordur doğru kişi hayatına girmek için..
Daha çoook erken
Gün doğmadan neler doğar
Çıkar talibin buradan, dert ettiğin koca olsun peh.
Hayat bazen istediğimiz şeyleri istediğimiz zaman karşımıza çıkarmıyor, ben de istiyorum kafaya takıyorum son zamanlarda ama işte biraz da gayret gerekiyor, her nasip vaktine esirdir 🤷
İşin var mı? Evin araban var mı? Ailenin geçindire bilecek misin?
20 000 ev kirası ve. faturalar
15 000 ev masrafları
5 000 diğer masraflar
40 000 TL her ay düzenli ödeme
Delimisin ne evlenmesi otur oturduğun yerde.
Kendimi odicek kocası yapacak cahil
Bende aynı durumdayım güven sorunları çevre vs derken erteleyip duruyorum, herşeyin hayırlısı tabi ki ama insan bir yandan da ait olmak istiyor.
Güvenemiyorum
Bunu o kadar iyi anlıyorum ki 🙂 Bende aynı şeyleri yaşadım sürekli hayal kırıklığına uğramak ve sürekli tetikte olmak çok zor
Evet öyle zor şeyler yaşadım nişanlanacaktim ayrıldım sorunu kendimde aradım ama mutlu da olmak istiyorum
İnsan gerçekten böyle şeyler istiyor huzur önemli 🙂 Sana bir şey sorabilir miyim?
Sorabilirsin
Günaydın 🙂 Garip bir istek olarak karşılamazsan; bana takip isteği atabilir misin? Gizlisin ben göremiyorum seni
Bak hic evlenmemissin ne kadar sukur etsen az dunya turu yap bak hayat sana ne guzel gelecek
Haklısın
Ya evlenip ne yapacaksın çalısıyorsan kendi ayakların üstünde duruyorsan boş ver ye iç gez hayatını yaşa kimseye bağımlı kalma. Bende 24 yaşında bir kadınım kendi paramı kazanıyorum kimseye bağımlı olmadan hayatımı yaşıyorum
Aynen öyle evlenmek berbat bişey bı insanın kahrı çekilir mi
Çok haklısın katılıyorum. Ben istesem maddi açıdan çok çok rahat evlenirim 4 evim var kirada dükkanlarım var çok iyi bir işim var kimsemde yok yalnız yaşıyorum ve çookkk rahatım.
Dua et, Hacet namazı kıl. Ama hayırlı olanı iste her zaman evlenip de kocandan imtihan olma sonra.
Kaderinde ne yazılı ise yaşayacaksın. Sadece acele etmeden gerekir. İnşallah güzel bir insan da seni bekliyordur.
"etmeden" yazılmış "etmemen" demek istemiştim.
Şimdiki kızların ortak sorunu evlenenmemek. Çünkü şimdiki kadınlar maalesef fazlasıyla paragöz, açgöz. Bir erkekle yetinmeyip aldatan tipler bu yüzden artık erkeklere hak veriyorum ben
her şey nasip kısmet herşeyin hayırlısı olsun anlık bir karar verip hayatını yakma zamana Burak daha gençsin
Al benden de o kadar evim var, orta halli bir arabam var, işimde iyi ama niye olmuyor anlamıyorum..
Güvenelicek kimse yok
Haklısın.. Herkes kısa hevesler peşinde. Azcık bir herhangi bir tatminsizlikte kaçıp gidiyor.
Evet öyle oysa ki sevip evlenmek istiyor insan
Yalnız hissetmek ve olmak yorucu geliyor, kalabalıklar içerisinde tıklım tıklım yalnız kalmak en kötüsü.. İnsan kapıyı anahtarsız açmak istiyor..
Evet öyle ama hakedecek insan yok
Belki hakedecek olan sensindir 😊
Buradakilere inanmıyorum
Canın sağolsun 😇
Teşekkür ederim
Rica ederim 😇🙏
24 yaşındayım evleniyorum keşke evlenme kararı almasaydım. Ailesinden nefret ediyorum o kadar sinsi ve kötülerki boş ver evlenme
Eeee evlenme o zmn manyakmisin
Kolay değil artık hem de seviyorum çocuğu
Sevmek yetmiyo solediklerinle uğraşmak ömür boyu yipraticak seni
Onlar beni yıpratırsa bende kocamı yıpratırım hahhaay
Al iste boşanma evliliği geliyo😂😂
Bence fazla kafaya takma cok istediğin sey genelde olmuyo onune cikan firsati degerlendir de oyle ille de evlenicem modunda olma illa ki cikar biri
Kriterlerin beklentilerin yüksek olabilir, asosyal olabilirsin, görücü usulünü istemiyorsundur bir sürü sebep var bence bu soruyu kendine sor önce
Bende evlenip yuva kurmak istiyorum ciddiyim bende senin gibiyim istersen tanışalım konuşalım mı?
Buradan istemiyorum
Hem yuvamı kurmak istiyorum diyorsun hemde buradan istemiyorsun böyle devam edersen evlenemezsin
Buradan guvenemem
Unutma buradaki insanlar da senin gibi buradalar ve dışarıdaki insanlardan hiç farkları yok
Evlenmek çok ciddi bir müessesedir… umarım en iyisine denk gelirsiniz
Bı insanın kahrı bı ömür çekilir mi hiç güzel değil bence
Allahdan hayırlısını dile unutma her şey vaktin de olur.
Ben 38 yaşındayım geçen sene buldum Instagram sayesinde 29 yaşında kapalı bayan birbirimizi tanımaya başladık sonra sevgili olduk. Ciddi düşünüyoruz inşallah
Kimse 4x4 değil en mükemmelini ararsan evde kalırsın söyliyim dedim
Nereden arıyorsun veya nasıl bir etkileşime geçiyorsun
Bir şeyi ne kadar çok istersen o olmaz hiç, akışına bırak daha gençsin
olmiyan ne erkeklere sans vermiyorsan böyle olacak tabi galiba kapalisin
Demek ki allah daha zamanı var biraz daha bekle diyor 😊
Bende aynı sizin durumunuzdayım bende evlenmek istiyorum ama olmuyor
İsteyince olmuyor maalesef. İştemeyi bırakmak lazım herlade
Çok isteyince olmuyor
Gerçekten olmuyor
Ben de evlenmek istiyorum, tanışabiliriz uygun görürseniz.
Buradan güvenmek zor
Yine de tanışmadan karar vermemelisiniz bence
Bilmiyorum