AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
104Cevap
estetik.. filtre... Sen kendini sev , sevmezsen kimse seni sevmez. Kendin ol bir başkası gibi olmaya çalışma
Seni görmedik ama habeş ne ya bukadar da yüklenmez insan kendine. Bu fotodakilere de aldanma
Maalesef hayatın gerçekleri aynaya bakınca görüyorum bugün bir bakayım dedim burnumdan geldi
bence abartıyorsun
Kan bağın kişiyle görüşmeyi kes onun ben insanlığının... Ayrıca onun demesine ne bakıyorsun konuştuğun olmuş işte o da zayıf kızlardan hoşlanmıyormuş, bu olabilir napalım.
Bir kişi dese neyse de birden fazla kişi dediği için kabullendim sonuçta gözleri görüyor benim sonum belli toprağın altı en azından orada öyle laflar sözler duymam Allah biraz adil olsaydı keşke bu konuda
saçmalama
Ablacım tam tersi sen daha çok tercih edilirsin Ama senin kendine güvencin yok...
Hiçte öyle olmuyor ya cepte görüyorlar ya aldatıldım asla karşımdaki erkeği maddi yük olarak görmedim, kendimi geliştirmeye çalışıyorum sürekli kariyerime bakıyorum saygılı biriyim , sağlığıma dikkat ediyorum spor yapıyorum ama maalesef onların yaptığı sürekli karşılaştırma oldu hep
Vallahi kusura bakma da o senin şansızlığın o zaman sen erkeğin kaşarlarına denk gelmişsin Erkek dediğin adam bir kadını başka bir kadınla kıyaslamaz
Nasıl şanssizliksa artık
Bence Gül Geç
Hayat her şeyi kafaya takmak için çok kısa
Kendine bakım yap bende çirkinim diye laf yiyordum hatta az önce yine yedim insanlari deffet onlar çok mu iyi sanki?
Haksızsın. Bende felçliyim o zaman ben de öleyim. Olur mu öyle şey. İstersen ben tanışmak isterim seninle
Tab Eğer çıka çıka engelli biri çıktı arkadaş olalım dedi demeyeceksen
Aradığın arkadaş değil demek ki
TANIŞALIM MI
Takip ettim yazabilirsiniz
Nerdesin
Görmediniz herhalde. Tanışmak isterim takip isteği attım zaten. Yazarsanız tanışırız seve seve 😊
Aylin hanım kayboldunuz galiba 😊
Sen de kendine göre bi adamla sevgili olursun yakışıklı istemeyi bırakmalısın
Yakışıklı olmayanlar bile dalgaya alıyor benu
Saçmalıyorsun kaç yaşındasın
22 yaşındayım
Merak ettim seni bence abartıyorsun
Abicim bak bu işin profesyoneli olarak diyorum onlar uykudan uyanınca sen daha güzelsin
Ben artık dediğim gibi umudumu kaybettim sanki benim elimde olan bir şeymiş gibi laf yiyorum
Kim sana bir şey diyorsa ondan uzaklaş
İlişkiler aşk dahil olmak üzere mantık ile başlar devam eder ve biter
Çevremdeki kişiler hadi geçtim zaten şu an kendi kabuğuma çekildim artık kimse yok hayatımda öls*m kalsam kimsenin ruhu duymaz
Yapma kendine bunu
Eski sevgilim tanımadığı kızları takip ediyordu sonra dedim benden güzeller falan diye o da sen de onlar gibi bakımlı ol demişti ben zaten bakimliydim Allah bile sevmiyor beni kullarından sevgi görmek istemek saçmalık
Abicim takılma buna seni sen olarak kabul edecek kişi bulursun
Şaka gibi geliyor biri gelir vampire benziyorsun der biri kaslıyim fitim diye kilo al der neymiş kilolu kızları seviyormuş biri desen bakımlı olduğum halde bakım yap der cidden kafayı yemelik. En fazla 5 senelik falan ömrüm vardır büyük ihtimalle kimseyi de almam hayatıma zaten alsamda sürekli beni değiştirmeye kalkıyorlar beyinsiz sürüleri
Uğraşma
Ne halt yerse yesin bu Türkiye deki erkekler tam acı çekmeyi seviyorlar bankamatik olarak köle olarak görmek lazım bunları öyle kıymet biliyorlar
Kendine saygın olsun
Artık kabuğuma çekildim zaten ne yapan yapsın erkeklerle uğraşamam artık insan gibi davranıyorum diye cepte görüyorlar
Mantık kullan
Yok ya önemli olan anlaşılmak bunlara bir ayda doyarsin ikinci ay bogasin gelir
Şöyle diyen erkekler başta dış görünüş takıntısı oluyor inandırıcı gelmiyor maalesef
Güzelliği önem verende bosaniyor
Estetik makyaj filtreli bu kizlar normal gzl olmalari cünku Allah bunlari böyle yaratmadi
Kendileri estetik felan yaptiriyorlar
Şimdi şöyle bu bahsettiğin kadınlar her erkekle sevgili olmaz ayriyetten senin gibi düşünen erkeklerde var. Yani illaki gönlüne göre birini bulursun
Sende kendini beğenmemişlik var, Allah a sakın isyan etme
Tipimi yaratan kim kulları bile dalga geçme cesareti buluyor
Onlara o cesareti veren sensin
Dış görünüş önemsiz seninde huyun güzeldir ben onlardansa iyi huyluyu seçerim
Şöyle diyen erkekler hiç inandırıcı gelmiyor maalesef yanlış anlamayın ama
Normalddir ben türümün son örnekleriyim benim gibisi az kaldı
İnsanlar doyumsuzdur ne kadar çabalarsan çabala yine beğenmezler kilo alırsın başkası ben zyıf severim zayıflarsın biri gelir ben orta severim bitmez yani kişilerin isteği önemli olan sen ne istiyor ve nasıl güzel hissediyorsun başkası için değişme seni seven öyle sevsin ama tek önerim sağlığını bozacak şekilde olma örneğin aşırı kilo alma gibi…
Diyetisyene gittim kadın baktı normal diyor etrafımda kilo al diyip duranlar vardı cevabını aldılar ben zaten sağlıklı olduğumu biliyordum vücut kitle endeksimi sürekli kontrol ediyorum spor yaptığım için ama insan yine de üzülüyor
Şimdi bende ‘’ çok çirkinsin kilo al biraz güzel insana benze sana kadın bile demeye utanıyorum ‘’ diyorum…
Bunları dedim diye üzüldün mü? Yoo
Neden çünkü ben senin ne tanıdığınım ne gördüm ne de başka bişey bunun için üzülmeye değmediği gibi kendi egosunu tatmin eden dalga geçtiğini düşünen canım sözünede üzülmen yersiz artık bu kadar anlattıktan sonrada halen daha anlamıyorsan diyecek bişeyim yok
Değer verdiğim kişilerin öyle yapması üzüyor zaten başka yabancı dese takmam
Demekki değer verdiğin sana değer vermiyor değer verse dalga geçmez
Zaten benim gibi biri neden değer görsün adam akıllı sevginin sevilmenin ne olduğunu bile bilmiyorum ki hep 2. planda kalan tiptim
Bende aynı durumdayım bu konuda yalnız değilsin
Onlarında maymundan farkı yok öyle düşünüp üzülme 😂 eminim güzelsindir özgüvenin yoktur
Bence güzeller
Erkekler için dedim bunu
Haksızsın sosyal medyada ki kızların görünüşüne bakarak kendine yazık etme
Neden haketmedigim lafları yedim hep sanki ben yaptım dış görünüşümü
Böyle şeylere takılma boş ver
Artık kabuğuma çekildim ya yoruldum psikolojik olarak
Kaç yaşındasın ki yoruldun böyle
22 yaşındayım
Bu yaşta hayattan kendinden bıkmışsın yapma böyle hayatı yaşamak güzel şey
Bakımlı biriysen güzelsindir
şu an düşününce öyle haklıymışım ki benim gibi m*la mı kaldı aşk meşk işleri surda yaşayacağım en fazla 5 sene yalnızlığım ve acimda boğulup gideceğim büyük ihtimalle hayat maalesef bazı insanlari erken olgunlaştıriyor benim yasimdakiler nasıl mutlu benim yaşımda biri var mesela nişanlanmis sevdiği kişiyle manken gibi kız tabi ki de sevilecek ayrı bir mevzu benim gibi habeşin neyine
Tek aşkta değil diğer konularda hayal kırıklığı oldu bende hep ama artık iyice sonumu hissediyorum tek kurtuluş yolum şu çöp dünyadan
Yok daha neler dur ne ölümü böyle kötü şeyler düşünüyorsun hemen
Herkes sevmeyi sevilmeyi hak eder sende öyle
Ben mi sadece bedenim için yaklaşıyorlar bana yoksa sevdiklerinden değil kendimden de tiksiniyorum artık sevilen insanları görüyorum yabancı geliyor bana ben çünkü hep 2. planda kaldım aman herkes tozpembe bir hayat yaşayacak diye bir şey yok ben sadece yarabandı olurum bu saatten sonra yerim belli yani onun ilerisi olmaz
Sen kendini çoktan olmanı istedikleri gibi görmeye başlamışsın bile
her şey sende biter unutma
Kendimi sevilecek olarak gördüğüm zamanda aldatıldım maalesef artık her şeyden umudumu kestim bir sonumu bekliyorum
Yaşıma rağmen yaşadığım şeyleri kaldıramıyorum artık hatırladıkça sinirden gülüyorum ağlıyorum tek bildiğim aşk denilen şeyin iğrenç bir şey olduğu
Kimse burada yalan söylemesin dişini beğenmeyen içinle ilgilenmez
Bu tip güzellikteki kadınlar nadir olarak görülür. Herkes için güzel olan kadın sayısı çok az. Sen özgüvenli olursan seni güzel görecek gözler bulabilirsin.
Kendini sevmediğin sürece kimse seni sevmez. Öncelikle kendini sevmeyi öğren
Ben kendimi begenirdim ama artık demek ki beğendiğim kadar yokmusum öyle düşünmeye başladım
Manken gibi karıları koymuşsun tribe girmişsin
Bende kıvanç 'i, Beckham 'i koyup tribe girerim. Yanlış yapıyorsun
Neden buna benzeyen çok kişiler var çevremde de
O zaman öl bacım
Haklısın
Saçmalama haklı değilim :)
şu an düşününce çok haklısın aynaya baktığımda korktum kendimden midem bulandı
Güzellik görecelidir seni de çok beğenen biri elbet çıkacaktır. Ama kendine bu kadar kötü davranma güzellik kendini sevmekle başlar. Keşke kendi fotoğrafını atsaydın çok merak ettim.
Haksızsın ve ayrıca kız ne kadar güzel olsa da karakter önemli çünkü bir kızla yaşamak istersen kız ne kadar güzel olsa da karakter olmadıkça o kızla yaşanmaz ve o erkek de onu sevemez
Maalesef öyle olmuyor dış görünüş her şey
Hangi kız bunlar kadar güzel saçma sapan konuşuyorsun aw
Dış görünüşün önemi yok ki bende de 1 yıldır ilişki yok 😊
Seni olduğun gibi kabul eden birini bul değiştirmeye çalışan birini değil
brnim hiç sevgilim olmadı. birbirimize şans verelim gel
Güzel kızlar genelde böyle oluyor endişeler taşıyor
Bende olumsuz tecrübeler yaşadım o yüzden senin verdiğin kararı verdim
Fotoğrafta ki kizlar onlara bakar mı acaba qpfnwlmclwnckw
Harbiden. En uç örneklerle moral bozmak çok saçma
O kadar haklısın kii o kadar iyi anlıyorum ki seni şu an da bende kendimi tamamen aşk işlerine kapadım
Adam sevdiği için yaklaşmıyor ki , yarabandı muamelesi için yaklaşıyor
Evet evet kesinlikle öyle oluyor genelde
Bu fotodaki gibi kızlar her erkeğe bakar mı ki 🙄 madem dış görünüşün iyi değil o zaman sen de dış görünüşü arama karşı cinste. Sadece bu kafayla düşünürsen daha çok düşünürsün.
Hanfendi olur mu öyle şey. Bakın fotoğraflarda ne kadar güzel çıkmışsınız.
Kendine haksızlık yapma, aslında kimse çirkin değildir.
Zaten ne geliyorsa sana ailenden geliyor, onları ciddiye alma boş ver.
çok iyi erkekler varken manken gibi sen neden birine bakicaksan ondan.
ayrıca birisi kalbine değil de tipine bakıyorsa zaten boş ver gitsin. o tür kisilerden her sey beklenir aldatır da her seyi yapar. çirkin falan degilsin çirkin dediğin ne? insanların uydurduğu saçma güzellik algıları mı sende onlar kadar güzelsin belki de daha güzel. eğer kendini sevmeyip çirkin olarak görürsen kimse seni sevmez. sen sevmezsen seni kimse sevmez. ama kendini sevip begenirsen daha da güzelleşirsin. herkes seni çok güzel olarak görmeye başlar ve sever. emin ol bu boyle. çirkin bir yanin yok sadece kendini sevmen gerek bir de bakimliysan süper başka hiçbir şeye gerek yok. kendini çirkin görme eminim ki çok güzelsindir 💖
Erkekler de goril gibi göbeği önden gidiyor her yeri kıl içinde. Kaslı bakımlı babyface erkekler varken öyle erkekleri kim napsın
Önceden ona bakmıyordum kilolu kişilerle de konuştum ben kendim kaslı fit biriyim. Konustugum biri vardı kiloluydu sonra kilo al diyip duruyordu ondan sonra artık kriterim oldu erkeğin spor yapması ondan önce hiç bakmamıştım
Hmm anladım
O goril gibi olanların alıcı çok var bu ülkede inan bana
Onlarda esnetik var tabiki güzel olacaklar amaç esnetiksiz güzel olabilmek.
Sen kendine böyle davranıyorsan herkes her şeyi söyler bence kendinin farkında ol
Sen şimdi benim yanımda olacaktın Varya seni nasıl mutlu ederdim
Bu resimdeki kızlar estetik çıkışlı biliyorsun demi sen doğal güzelsin onlarda yapay
Üzülme ya ne maymunlar sevgili yapıyo senin mi olmucak
Şöyle okyanus mavisi gözleriyle bana bakıp hipnoz edecek.
İĞRENÇSİN
@aylinnnz peki.
Erkekler çok guzel kadın istemez, standart kadin ister. Güzelin derdi cok olur. Dişil enerjini yükselt, kadınsı cilveli ol her erkek gelir sana
İnsana sevdiği güzel gelmiyo mu? Bende öyle çirkin seviyorum beraberken o kadar güzel geliyo ki gözüme ayrılınca görüyorum çirkinliklerini 🙈
tip nasıl panpa 😂😂
Yüreğin güzel olsun gerisi önemli değil illaki sana da biri aşık olur günün birinde
Haklısın artık Arkadaş ortamında bile tipe bakıyorlar bırak sevgiliyi, aynı zamanda işe alırken bile iş veren dış görünüşe önem veriyor
Tam tersine bunlar çok güzel bize bakmaz diyip bakmıyoruz 😂😂😂
Evet bu tarz kızlar erkeklerin dikkatini daha çok çekiyor ancak bu tarz kızlar çok nadir. Ayrıca bir erkek size ilgi duyuyorsa güzel olduğunuzu düşünüyordur.
Bir erkeğin bana ilgi duyma sebebi farklı olur ya yarabandı olarak kullanmak için ya da başka niyetlw
Kimse kimsenin sadece iyiliğine bakarak aşık olmaz. Dış görünüşe önem vermiyorum diyen insanda yalancıdır. Ha şöyle bir şey var; herkes sadece dış görünüşe önem vermez. Biraz dış görünüş, gerisi içindeki güzellik der. Ama dış görünüşün birazda olsa önemi var. O görsellerdeki kadınlarda manken gibi ayrıca. Kolay bulunmaz.
Görünüş önemli ama ilk bakışta. Ondan daha da önemlisi sohbet etme kabiliyeti o da kültür meselesi. Olmazsa olmaz cazibe. Hayatımda hiç güzel diye birini beğenmedim.
Bunların çoğu doğal güzel değil filtre ve makyaj güzeli
Kız hepsi estetik hiç bir doğal tarafı yok eminim sen bunlara beş basarsın
Ayrıca bunlar eğlenilecek kızlar sen evlenilecek unutma
Kendini avut bakalim eğlenilecek kız diye
Resimdekiler gibi 3 tane sevgilim var kapatmadım Aşk işlerini Yakışıklı değilim ama param var
Bence hiç öyle düşünme çirkin insan yoktur bakimsiz insan vardır diye düşünüyorum ki böyle masum düşünen bir insanın çirkin olabilme ihtimali pek yokk;))
ben de çirkin olmasam da çok da güzel olmadığım için kapattım aşk işlerini
Her güzelin bi alıcısı vardır tipe bakmayan erkeklerde var benim gibi
Yanlışsın hemen aç hemen.
Dis görünüşün için seni kullanan olmuyor en azından
Asıl senin daha çok tercih edilmen gerekiyor, bi' kendini sevsen var ya neler olacak. Anlattığına göre çok güzel olduğun kesin, çok güzelsin bence. Kendini sev balım ne olursa olsun. 💗
Akil olmadıktan sonra guzel olsa ne olur. Cok guzel kizla tanıştım bir cogu aptalin tekiydi. Dunyadan bir haber diler
Bence normaller. Sadece fazla bakımlı ve özenliler diyebilirim.
Ne diş güzellik nede iç güzellik kimsenin gram umrunda değil davranış önemli ben böyle düşünüyorum şakası nasıl düşünür bilemem
Gönül bu elbette senide isteyen birileri elbette olacak
Ben umudumu kaybettim artık aşk defterini kapattıktan sonra da gelecek kişi gelmesin zaten
Tabiki seninbileceğin bir şey