AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
104Cevap
her şey tamamen psikolojik güzellik göreceli bir kavramdır ve ayrıyetten aşk görünüşe bağlı değildir kalbe bağlıdır
Böyle düşünme. Ben mesela bana bizim köyün ve taraftaki köylerin en güzeli derler ama kadarim bok gibi gitti hep
Haksızsın , insana seven bir dert ortağı kadar iyi bi ilaç yok o yüzden denemeye devam
Ben vampirleri severim 😁😁🤘
Yüzü güzel bi karakterisize denk gelince su sorunun cevabını anlayacaksın
Aynı şeyleri düşünüyoruz. Tipmizden dolayı kaybediyorum
İnsanları dert etmek yerine kendine odaklan, her insanı seven insan oluyor
Haklısın ya aynısını yasiyorum Şu an bunun yüzünden kimseyle de konusmuyorum
Bende bunu yaşıyorum aşk boş iş büyüyünce erkenden yaşlanırsın
Haksızsın çünkü güzelsin ama yinede iyi yapmişsin boş ver aşk meşk boş işler güzelim 😁
Ben şöyle düşünüyorum belki adaletini sabredersen hakiki dünyada vercek
Aşkım ben de böyle düşünüyorum bazen ama emin ol hepsinde tahmin edemeyeceğin kadar estetik, bilmediğin makyaj hileleri, kamera efektleri var. Kendini hiç üzme, eminim çok da güzel birisindir
hepimiz güzel olsaydık neyden imtihan olacaktık peki?
Valla bu nasip işi her aşigin eşi sevgilisi güzel mi
Bunlarda hep estetikli burun dudak dolgusu vs elinde imkanın varsa güzelsin canım
Öyle deme bence kendine haksızlık ediyorsun seni tanımayı arkadaşın olmayı isterim yanliz değilsin
Bu resimdekilerle sevgili olabilir mi sence ortalama bi erkek. Her kızın alıcısı olur, cilveli olursan
Dışarıya bakan dışarda kalır
Şöyle düşününce manken gibi kızlar varken bir erkek neden benle sevgili olsun kendimi geliştirmeye çalışıyorum ama dış görünüş çok önemli
Kızlarda bakıyor bence daha çok
Erkekler daha çok bakıyor etrafımda görüyorum
Habeşi derken? Niye nerelisin
Habeş maymunu anlamında
he deme kendine öyle ya
Biliyor musun aynaya bakarken midem bulandı ve hayal kırıklığına uğradım yine
böyle yapma kendine. Hayatını zehir edersin
Kesinlikle seni kim ne yapsın
Haklısınız
Hiç kendini üzme bu kızların da sabıkası var kmdkd
Sanki erkekler kıvanç
Tipini merak ettim
Bir resmini at bakayım değerlendireyim
Haklısın. Onlarda haklılar.
kendi resmini koysaydın keske
Ben de aşk işlerini kapattım. Yalnız değilsin.
Belki de öyle değilsindir
Bence kaçınılmaz bir kızsın
Fotodaki kızlar Kıvanç tatlıtuğ'u bile beğenmez aq
Çok saçma bir düşünce her kez yüze bakmıypr
Herkesin bir alıcısı vardır
Diyecek hiç bi şeyim yok kaç yaşındasın
Sende resmini koysaydin
Gönül davası bu hiçbirşeye benzemez.
Bence kendine kötülük ediyorsun
Aynaya bakınca bugün iyice haklı olduğumu anladım sinirden gülüyorum sadece keşke öl*p gitsem oksijen israfı olmam en azından
Bu işlerde şans lazım
herkesin tip anlayışı bir değil sonuçta
Güzel olduğunu düşünüyorum
herkes kendine göre birilerini buluyor.
herkesi aynı dusunme.
Yerden göğe kadar haklısın.
Her malın alıcısı var emin olabilirsin
Böyle bir kıza açılabilecek bir erkek var mı Sence
Ben rahatça açılabilirim, dünyada milyon tane kadın var ne olmuş, en fazla reddeder. Buda benim psikolojimi kötü etkilemeye yetmez.
Kanka valla ben rededilmekten nefret ederim bundan dolayı aşırı güzel kızlara asla açılmam begensem bile yüzüne bile dönüp bakmam her zaman ortalama bir kız daha iyidir birde böyle kızların talibi çok olur baş ağrıtır ortalama güzellikte birini bulacaksın gül gibi yaşayacaksın 😂
Mantığın doğru, zaten genelde güzel güzelliğini farkında olur ve burnu havada olur. Çok nadirdir hem güzel hem mütevazı olanını bulmak.
Sen dediğin güzel mutavizi kızı bulmak için çok şanslı olmak lazım ama benim çıktığım çok çok güzel kizlarda oldu kendileri açılmıştı dediğim gibi çok baş ağrıtıyorlar talipleri çok oluyor takıntılıları çok oluyor o yüzden uzak durmak en iyi seçenek bana göre
O talip kısmını maalesef çok kez yaşıyorum konuştuğum erkek bundan rahatsız oluyor
@Misandrizm skıntı işte birde benim gibi sinirli biri için baş agritici şeyler bunlar
Ya bir de güleryüzlü olmayı erkekler yanlış anlıyor 🙂 her kibar kadın aranıyor olmuyor karşımızdakini üzmek istemiyoruz
@Misandrizm valla onu bunu bilmiyorum ben kendimi biliyorum sinirli sert ve yakışıklı biriyim güzel kızları evet begenirim arzularım ama tercihim her zaman ortalama kızlar hem sadık olurlar hem eğlenceli olurlar hemde kiymet bilirler bide baş agritmazlar 😂
Hepsi yapay bunların
Yine de güzeller bence
bu kadar açık sözlü bir kız yalnız kalamaz.
Güzelsin her şey görselden ibaret değil ki.
Burdaki abazanlara inanma. Kendi bildigini yap.
Bu kopkeler simdi sana moral destek verir. Ama foto atsan begenmezlerse de itin gòtune sokarlar. Oyle karaktersiz oyle bos bunlar. Bunlari kendinden ustun gormiceksin hepsi ayni pacavra.
her şey görsel maalesef ilk etapta haklısınız
Haksızsın sana göre birileri de vardır çünkü
Haksızsın
Bugün iyice anladım biliyor musunuz aynaya bakınca korktum kendimden belki de psikolojim bozuldu
Haklısın
Realist insanlar cidden ayrı bir haklı ya cidden bazı erkeklerde edebiyat yapıyor
Yapmacık olamıyoruz canım. Edebiyat yapanlar bir umut düşebilir mi derdindeler
Gerçekten mi dediklerine inanmamışim iyi ki
Burası masaimara burası serengeti vahşi bir yer asla acımazlar
Mara ve nil timsahları doludur burada
yanlış düşünüyorsun
Yanlış değil hayatın gerçekleri yüzüme vura vura öğretti
neden çirkin misin?
Geçmişte öyleydim şu an daha iyiyim ama sürekli aklıma geliyor kaslı fitim diye bile laf yedim yetersiz hissediyorum bu yüzden
Böyle düşünme
Maalesef hayatın gerçekleri
Haksızsın
Neden
Her erkek çok aşırı yakışıklı değil. Herkesin kendine göre bir dengi var. Diğer insanlar yerine kendine odaklanırsan daha özgüvenli olursun, daha çekici bulunursun. Giyim, bakım, saç, koku, fizik, cilt vb ile kendinin en iyi versiyonunu yaratabilirsin biraz çabayla.
Çok denedim yapıyorum ama olmuyor yine de yetersiz hissediyorum kendimi
valla mantıklı
Haklısınız yani düşününce biri sevgili olsa benle daha güzel kızlar belki görecek benim yüzümden üzülmesini istemem
Çok naifsin tebrik ederim 💃🏻
abartma canım sende
Ndndnndndnnd komik
Neden
haklısın
Kızlar konuşmaya erkekler dış görünüşe aşık olur