38 yaşında hiç sevgilisi olmamış bir abim var ve gerekçesi muhafazar olması ancak bu insanlara garip geliyor sizce neden?

Abim muhafazakar bir erkek ve inancı gereği hiç bir kızla yakınlaşması olmadı ancak bu insanlara neden bilmiyorum ama garip geliyor ve bazıları bununla da yetinmeyip abimi eleştiriyor bi sorunu vardır gibi gibi... Sizce insanlar neden bu kadar art niyetli neden böyle insanları garipsiyor?

Güncellemeler
+1 yıl
İnsanlar bunu neden tuhaf buluyor?
Güncellemeler
+1 yıl
İslami koşullara göre yaşamak garip mi?
38 yaşında hiç sevgilisi olmamış bir abim var ve gerekçesi muhafazar olması ancak bu insanlara garip geliyor sizce neden?
Cevapla