Eşimle hiç anlaşamıyoruz lütfen tekrar sordun yazmayın yardımcı olun arkadaşlar ?

Eşimle kedi köpek gibi birbirimize giriyoruz yani en ufak şeyden bile rahatsız oluyoruz çocuğumuz var 3 yaşında yani çok zıttız eşim gitgide huysuz olmaya başladı çok ben bilirimci bir tip ve artık bana da yanaşmıyor 20 gündür resmen kardeş gibiyiz yani ne öpüşme ne koklaşma söyledim kaç kere onun üstüne bile bişey yaşanmadı sizce neden böyle aldatma vs yok biliyorum bana diyor işin stresi vs kirada oturuyoruz zaten ama beni hiç düşünmüyor bu konuda gerçekten bıktım az önce de aile ortamındaydık görüntülü biri aradı ama böyle sahte bir numara belli kadın dedim o kim işte spam gibi dolandırıcı sanırım dedi bende beni hiç aramıyorlar dedim aslında bana da birkaç kez yazmıştı spam hesap ne yapayım ben dedi hep böyle yapıyorsun bıktım falan dedi annemin ablamın yanında hep kötü düşünüyorsun benimle alakalı dedi dedim gerçek kadın olmış olsa zaten böyle sakin mi kalırım dedim

Eşimle hiç anlaşamıyoruz lütfen tekrar sordun yazmayın yardımcı olun arkadaşlar ?
Cevapla