Uyuşmazlıklar olur çünkü her İnsan farklı, huyu, karakteri, sınırları. Hele ki ilk zamanlar. Dimiii @doctor-strange 😅 🤭
Asıl mesele uzlaşımcı olmak, orta yolu kırıp dökmeden bulmakta. Altını çiziyorum her iki taraf da bir şeylerden feragat edebilmeli bazen. Ortak gayeleri huzur odaklı bir ilişki olmalı. Biri Ateş iken diğeri Su olmalı. Aksi halde Zehir ederler birbirlerine hayatı..
Hayır devam etmezdim.. yani uyum mutlaka olmak zorunda zaten uyum yoksa toksik ilişki olur o günümüzde de sürekli toksik ilişkiler var ayrılıp barışıyorlar iki de bir.. bu tür ilişkileri de samimi bulmuyorum.. kafa dengi olmalı ve beni gerçekten anlamlı.. zıt fikirlerimiz varsa yürümez