Sürekli tartışma ve kavganız olan ilişkide düzeltme yolları mı ararsınız yoksa bitirir misiniz?

Sürekli tartışma ve kavganız olan ilişkide düzeltme yolları mı ararsınız yoksa bitirir misiniz?

Benim sevgilimle ilişkim böyleydi sonra bir ay ayrı kaldık ama çok konuşmuyorduk ayrı kaldığımız süreçte ikimizde birbirimize aşıkken neden böyle toksik bir ilişki yaşadığımızı düşünüp kendimizi düzelticez diye söz vermiştik ve öyle de oldu sürekli inatlaştığımız şeyleri bıraktık başta zor oldu ama şu an çok güzel bir ilişkimiz var
Çözüm odaklı olmaya çalışırım yani fevriyim ama çok sevdiğim için ve bitmesini istemiyorsam ilişkinin sorunu çözmeye çalışırım. Çözülmüyorsa ve iki taraf da birbirini yıpratıyorsa bitirmek en doğrusu olur.
Ederim😀olacak, olacak illede sen illede sen
Teşekkür ederim
Cevap
3Cevap
Seven insanlar birbiri ile sürekli tartışmazlar tartışıyorsa sevmiyor demektir zaten
Sevmek yetmiyor dediğimiz anlardan birisi işte. Sürekli kavga ve anlaşmazlık varsa o ilişki uzatmalara oynuyordur. Yorar insanı.
Etmem. Beni yoran üzem hiçbirşeyi istemem hayatımda
2 sene devam ettik ama bi süre sonra yürümediği için ayrıldık
Ettim sonu hüsran 2 yıl bir sürü kavga dövüş tehtilere kadar gitti.
Olmaz tek sevgiden ilişki yürümez
Ederim. Tadı tuzu kavga ilişkinin.
Tabi ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?