Hayatıma 3 kişi girdi üçü de beni aileme söylemekle tehdit etti sizce neyi yanlış yapıyorum?

Hayatıma aldığım 3 erkek de aslında iyi insanlar gibiydi uzunca bir süre tanımaya çalıştım hayatıma aldım ama hep aramızda geçen yazışma ya da özel anları aileme söylemekle tehdit ettiler ben neyi yanlış yaptım artık hayatıma kimseyi almak istemiyorum güvenim kalmadı

Hayatıma 3 kişi girdi üçü de beni aileme söylemekle tehdit etti sizce neyi yanlış yapıyorum?
Cevapla