Beni tehdit ettiler, bu süreçte ne yapmam gerekiyor?

3.5 yıldır özel bir kurumda anasınıfı öğretmeniydim dün benden memnun olmadıklarını söyleyerek çıkardılar. Tazminatımı da 1 yıl içinde parça parça vereceklerine dair zorla bir kâğıt imzalatmaya çalıştılar imza atmayınca gerildik baskı yaptılar biraz atmam için atmadım sen o imzayı atmasan ben illa ki attırırım sana diyerek tehdit ettiler beni atmadan çıktım imzayı bu süreçte ne yapmam gerek yasal olarak tazminatı 2 ay içinde vermesi gerekiyor ama kabul etmiyorlar

Beni tehdit ettiler, bu süreçte ne yapmam gerekiyor?
Cevapla