Bir erkeğin 23 yaşına kadar hiç sevgilisinin olmamasının sebebi kızlara açılmayışı mı cidden? Kızlar hiçbir şekilde yanaşmazlar mı?

Şimdiye kadar 6 kıza açıldım hepsinde reddedildim tabi 3 ünün sevgilisi varmış sonradan öğrendim diğerleri neden istemedi bilmiyorum. Yani biriyle olmam için illaki hep reddedilmem mi gerekiyor cidden?100 kere reddedildikten sonra mı sevgilim olacak? Bir de ben seciciyim biraz beğendiğim kızlara açılıyorum öyle herkese değil.
Bir erkeğin 23 yaşına kadar hiç sevgilisinin olmamasının sebebi kızlara açılmayışı mı cidden? Kızlar hiçbir şekilde yanaşmazlar mı?
Cevapla