+1 yılCinsellik ön planda olan ilişkilerde bu durum görülüyor.
Kapalı kızın cinsellik yaşaması ihtimalinin diğer kıza oranla daha düşük olduğunu düşünüyor ve daha işin başında efor harcamadan bitiriyor.01 Yorumla
Soran+1 yılşu an anladım evet çoğu da öyle diyor zaten
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılDinin ve inançların toplum üzerindeki etkisi azalıyor, haliyle Z kuşağı da dinden uzaklaşıyor. Dindar ailelerinin siyasi tercihlerini eleştiriyorlar, bu siyasi tercihlerin ağırlıklı olarak mevcut siyasi iktidar ile dindaş olmalarından kaynaklandığının da farkındalar. Siyasi iktidar halkın bir bölümünü dinden soğuttu. Z kuşağı gençleri bir ilişki yaşamak için de dünya görüşü kendilerininkine benzer insanlarla eşleşmek istiyorlar. Kızılcık Şerbeti Umut-Nursema ilişkisi gerçek hayatta olacak bir şey değil, çok ütopik. Bugünün Z kuşağının çocuklarında ise din hepten önemsiz olacak.
23 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler @beautifulvictim
Soran+1 yılEn mantıklı yorumlardan biri haklısınız
- +1 yıl
Sana da teşekkür ediyorum.
Gizli Üye(18-24)+1 yılTam tersi ben oyle istiyorum yani evlenmek es adayi olarak. Bu tabi biraz da tercih meselesi herkesin kendisine ozel vardir benim de boyle ozel…
123 Yorumla
Soran+1 yılÇoğu abaza ergen şimdi de yorumlarını okuyorum ya cidden iğrendim
Soran+1 yılSeni de tebrik ediyorum
Cevap sahibi+1 yılDevir diyelim. Bunda tebrik edilecek bir sey de yok aslinda. Herkes kendisinden sorumlu. Ben dini ibadet onemseyen biriyim dogal olarak boyle dusunuyorum, digerleri daha az ya da onemsemiyor o yuzden boyle dusunuyorlar. Cok sey yapma yani sende kendine gore olanin arayisinda ol geri kalanlari umursama onlar kendileri bilir napiyorlarsa yapsinlar…
Soran+1 yılÖyle zaten Allah aşkına bunlarla ciddi mi düşünülür Allah korusun, yalnızlıktan geberirim yine de bu tiplerle olmam
Cevap sahibi+1 yılYa orasi oyle tabi de yinede bazi kizlar kapali oluyorlar aileleri de oyle namazinda niyazinda insanlar kiz da en azindan az cok kilmaya calisiyor onemsiyor falan ama sevdigi asik oldugu cocuk ve evlilik yoluna ilerleyen kisi tam tersi oluyor alakasi olmayan biri oluyor falan bunlar ilerde evlilikte sorun olabiliyor cunku farklilar biri namaz kiliyor mesela digeri kumar oynuyor gibisinden o yuzden bosuna demiyorlar kendin gibi kendine benzeyen es bul evlen…
Soran+1 yılYa da o erkek değişmek isteyedebilir o kızı çok seviyorsa mesela ama düşük ihtimal. söylediklerine katılıyorum bu arada
Cevap sahibi+1 yılEvet bu da olabilir tabi ama sirf seviyor diye degismeyecek insan sonucta bunlari sevdigin icin degil Allah icin kendin icin yapiyorsun ama sevdigin/esin buna vesile sebep oluyorsa bunlarin farkina varman icin ne guzel bir sey tabi.
Benim babam bile ilk evlendiginde kilmiyordu anne tarafim hepsi kilar ve onlar kildikca babam hep tek olarak oyle oturur beklerdi tek kilmayan olarak sonradan o da basladi iste simdide en cok babam hani vakit girer girmez kilar (disarda isi gucu yoksa vs tabi) eve gelir gelmez mesela direkt kilar oyle daha vakit var acele etmeme gerek yok gibisinden dusunmez. Biraz da icten gelecek yani kendi isteginle olacak ne de olsa kendin icin kiliyorsun…
Soran+1 yılYaa ne güzel benim bahsettiğim de tam olarak oydu yani iki kalp birinini severse her şey olabilir de yeter ki karşı taraf vicdansız ve merhametsiz biri olmasın
Cevap sahibi+1 yılAynen oyle o yuzden diyorum kendine benzeyen hani huy da olabilir anlayis acisindan falan simdiki nesil gibi her seye sorun eden ona mizmiz buna mizmiz simarmalar gorgusuz ahlaksiz olmayani bil efendi saygili yerine gore davranmasini bile oturup kalkmasini bileni bul merhametli de olur zaten illa bunlara sahip birisi. Oyle hemen birisini gordum aaa asik oldum ben ne kadar yakisikli/guzel diyip aldanma. Kendisi karakter olarak uymuyorsaniz farkliysaniz nasil yapacaksiniz. Yukarda da dedigim gibi biri namaz ibadet digeri kumar alkol falan bunlar ilerde de sorun olur alkollu sarhos eve gelir sonra goruyoz sarhos koca karisini bicakladi vurdu oldurdu falan o eve huzur girer mi melekler girer mi seytanla dolu olur…
Soran+1 yılYa benim de sorunum şu tam anlattığın iyi özelliklere ilaveten yakışıklı da olsun istiyorum aynı zamanda ama hiç öyle biri denk gelmedi diğer tiplere baksan yakışıklı olsa ne yazar diyorsun evlensen boşanırsın bilmiyorum ya
Cevap sahibi+1 yılBiliyon mu onu bende cok istiyorum aslinda. Insan elbette boyle bir sey isteyebilir ne de olsa esin olacak bi omur gecirecegin beraber yasayacagin yol arkadasin dostun olacak insan asik da olmak ister etkilenmek ister esi olacak kisiden.
Benim icin dis gorunus guzellik ve bu kisilik karakter 50%-50% basar. Biri olmadan digeri olmasi yine olmuyor gibi. Dedigin gibi dunya guzeli olup ama acik sacik herkesle yatip kalkan bir kiz olduktan sonra yemisim onun guzelligini napayim ben oylesini Allahtan ibadetten uzak. Ama her seyi guzel istedigin gibi olmasi kisi olarak ama o etkilesim tip olarak insan bi hoslanmak bi etkilenmek ister bir seyler hissettirsin yani heyecanlan onu gordugunde konustugunda vs bi kaybetme korkusu olsun - ne guzel tam istedigim gibi birisini bulmusum hem tip hem kisilik olarak gibisinden falan o yuzden o dedigini cok iyi anliyorum bende ayni dusunuyorum cunku…
Soran+1 yılAynen öyle çok uzun uzun yazıyorsun ben biraz uyku sersrmiyim pek bi şey yazamıyorum ama dediklerine harfi harfine katılıyorum biri olmadan diğeri de olmuyor maalesef iyi bi insan da olsan dış görünüş yine önemli
Cevap sahibi+1 yılKesinlikle. Uykun varsa uyu istersen ben tutmiim yani😇
Soran+1 yılBiraz var kısa kısa cevaplar veriyorum o yüzden 🙂
Cevap sahibi+1 yılBilmiyordum kusura bakma. Sen yat uyu dinlen istersen😇
Soran+1 yılTeşekkür ederim iyi geceler 🙃
Cevap sahibi+1 yılSana da😇
Soran+1 yılYa gizliden çıkar mısın
Cevap sahibi+1 yılneden..
Soran+1 yılÇıkmak istemiyorsan anlarım.
Teşekkür ederim yine de
Cevap sahibi+1 yılYok sorun degil sadece nedenini merak ettim sordum..
Soran+1 yılNedenini diğer tarafta söylemeyi tercih ediyorum
Cevap sahibi+1 yılPeki buyur...
+1 yılenine boyuna konuşulacak bir konu, genelleme yapmak doğru olmazki.
127 Yorumla
Soran+1 yılSen kendi fikrini söyle
- +1 yıl
ya bu yaşadığın şehire bulunduğun ortama konuştuğun kişilerin kalitesine hangi tarzda tipler olduğuna göre değişir
- +1 yıl
ayrıca kapalılar bende sevmem. tesettürlü olanları çok beğeniyorum. süs olsun diye takanlar var çünkü
Soran+1 yılYaşadığım şehir de muhafazakar ama sen kendi düşünceni söyler misin benim bahsettiğim kişilerden ziyade sen ne düşünüyorsun
Soran+1 yılTesettürden kastın ne peki
- +1 yıl
bak şöyle söyleyim, benim için bir kapalı birde tesettürlü vardır. kapalı olan sırf işte namuslu görünmek için ya da ailesinin zoruyla kapananlardır ve ne ahlak ne edep sahibi oturmasını kalkmasını gülmesini bile bilmez dikkat çekmeye çalışır. ama tesettürlü birisi ise ahlakı edebi bilen ciddi duruşu olan, bir erkekle göz göze gelince bile direk yönünü değiştiren gülerken sadece tebessüm eden saygıyı sevgiyi haramı helali bilendir
Soran+1 yılBende bahsettiğin ikinci kesimdenim
- +1 yıl
o zaman öyle kal ve ne yaptığının farkıda olmayan Z kuşağını sorgulama bile
Soran+1 yılÖyle zaten iğrenç yorumlarını okudukça daha da iğrendim işim bile olmaz onlarla
- +1 yıl
her insanda olduğu gibi sende de kalp yani gönül var. kalp aşk arayışındadır, güzel ve sadakatli birisini ister. o zaman gelince anlayacaksın ama sabretmelisin. mükafatın büyük olacak emin ol. yeterki yanlış yola girme bu dünyada olmadı diye isyan etme hatta keşke mükafatın ahirette olsa.(alaksız gelebilir ama söylemek istedim sadece)
Soran+1 yılÇok güzel konuştunuz teşekkür ederim :)) ama sap gelip sap gitmek de istemiyorum herkes seviliyor benim neyim eksik zaten çok bir şey de istemiyorum sadece bir hayat arkadaşı beni bebek sevsin kıyamasın sonra da evlenelim mutlu bi yuvamız olsun o kadar.
- +1 yıl
rica ederim şu an biraz duygusalım o yüzden böyle konuşmuş olabilirm. evet herkesin hakkı bu zaten, ama dediğim gibi kimseyi üzme kırma özellikle boş yere ümit verme yoksa varya asla ama asla yüzün gülmez. ne bileyim ya valla çok garip şeyler cidden
- +1 yıl
ya bende aynı şeyi istiyorum cidden bak insanın sevdiği ailesi yanında olsun dünya umrunda olmuyor ben bilmiyorum ya valla keşke böyle biri olmasaydım diyorum hani kalbim olmasaydı diyorum çok kötü ya cidden
Soran+1 yılBiliyorum 🙂 teşekkür ederim değerli yorumların için gerçekten beni tek anlayan sensin
Soran+1 yılSon zamanlarda seni üzen bi şeyler mı olmuş sanki?
- +1 yıl
gerçekten dinlersen anlamak istersen anlıyorsun ya zaten
- +1 yıl
evet oldu
Soran+1 yılAnladım 🙂 tekrardan teşekkür ederim
- +1 yıl
aşk mevzusu ya işte,
- +1 yıl
rica ederim
Soran+1 yılTahmin edebiliyorum ama üzme kendini çünkü gerçekten hiç kimse sevilmeyi hak etmiyor
- +1 yıl
kalbime merhametime söz geçirme gibi bir yeteneğim olsaydı cidden şu an bambaşka yerlerde olurdum
Soran+1 yılBunlar hep yaşandıkça öğrenilecek tecrübe edilecek şeylerdir tabi senin de bi şeyler yapman lazım çünkü fazla iyi olursan üzülen hep sen olursun
- +1 yıl
maalesef öyleyim, kalp değişmez sadece daha temkinli davranmalıyım :)
Soran+1 yılAynen öyle bu da senin elinde olan bi şey kendini hemen kaptırma 🙂 inşallah her şey istediğin gibi olur
- +1 yıl
Allah razı olsun ne diyeyim. inşallah seninde öyle olur
Soran+1 yılTeşekkür ederim inşallahh
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
65Cevap
+1 yılbence bunun iki nedeni var birincisi toplumdaki siyasal islamın aşırı bir baskı oluşturmasından dolayı oluşan stres ortamı , ikincisi ise daha ergence hareket sonucunda artık gençlerin kolay ilişki yaşamaya başlaması nedeniyle kapalı kızları öpemeyeceklerini bile düşünmeleri
36 Yorumla- +1 yıl
bahsettiğin yaş aralığındakş arkadaşlar şu an başka arayışta oldukları için gelseler de mantıklı yorum yapabilecek durumda değiller erkekler kendilerini ve nefsini kontrol edebildiği kadar çekicidir ve mantıklıdır
Soran+1 yılAynen katılıyorum sorduğum soruda da onlardan hoşlandığımı falan da söylemedim bu arada sadece merak ettim amaçları nedir diye o kadar
- +1 yıl
ben onlardan hoşlanyrosun demedim ki senin gibi birisi muhtemelen daha aklı başında oldun tecrübeli seni anlayabilecek biraz daha yaşı büyük erkeklerden hoşlanıyordur
Soran+1 yılEvet de sanki olgunlar da cinsellik istemiyor gibi anlatmayın lütfen erkek milleti hep aynı
- +1 yıl
cinsellik istemek var cinsellik istemek var cinselliği bir azgınlık aracı olarak gören ve sadee haz almak için isteyen kimse doğru değildir zaten neyse uzun bir konu bu
Soran+1 yılHer ikisi de doğru değildir benim için
Hanım efendi, bunun birçok sebebi olabilir. İlk tanışmada kişileri bilmezsiniz ve sizinle rahat hareket edemeyecektir tavrınız bellidir. Karşıdaki hovardadır. Çok düzgün gelebilir gözünüze ama gerçekte öyle bir adam olmayabilir. Kapalı sevmiyor diye bir şey yok. Zaten kapalı kızlara bakmayanların çoğu açık olana da bakmıyor yani belli kurallar dahilinde yaşıyor olabilir yani buradan bir çıkarım yapıp canını sıkman pek mantıklı değil
16 Yorumla
Soran+1 yılYok canımı sıkan bi mevzu değil sadece merak ettim
Soran+1 yılTebrik ederim sizi de
Soran+1 yılAynen hayırlısı olur inşallah
Aşk İlişkileri konusunda 880 cevap paylaştı. Birçok sebebi olabilir ama bence biraz abartıyorsun. Kapalılar gelenekselci ve kuralcı görünür. Biraz daha zor ve sıkıcı bir ilişki imajın olabilir yani. Kızlarda güzellik ön planda olur, e kapalılarda bu bir tık daha zor belli olur yani içinden ne çıkacak emin değillerdir vsvs. Ama yine de suçu kapalılığa atmaya gerek yok. Çevremde kapalılarla ilişki yaşayanlar da gördüm
16 Yorumla
Soran+1 yılEe tanımadan bunu nasıl öğrenecekler mesela bir konuşan ikinciye konuşmuyor
Soran+1 yılAyrıca içinden ne çıkacak derken kapalıyım dedim de çarşaflı değilim az çok belli oluyor zaten
Soran+1 yılNiye eğlenceli biri olduğumdan bahsediyorlar o zaman
Soran+1 yılAnladım teşekkür ederim yorum için
Gizli Üye(30-35)+1 yılSadece 18 23 değil bu 28 e kadar giden bir nefret bazilarindaki. g
Geçen avukat bir çocukla konuşuyordum, baya muhabbet ettik gayet güzel ilerlerken foto istedi kapalı şekilde atınca direkt engelledi sildi beni şok oldum. Biraz arastirinfa ztn okuduğu okullar filan genelde kapalilarin giremeyeceği ortamlar
12 Yorumla
Soran+1 yılNereliydi hatırlıyor musun
Cevap sahibi+1 yılGöçmen falandı sanırım...
Şimdiki Nesil eğlenme birleşme amaçlı büyüyor bu enflasyonsa gelecekleri yok zaten iş bulma atanma sıkıntısı çekiyor e zaten her şey çok pahalı bir gelecek kuramayacaklarını bildikleri için amaçları temas birleşme yönünde e kapalı kızlarda genelde muhafazakar oluyor vermiyor onlarda uğraşmıyor
10 Yorumla
+1 yılBu aslında yaşadığın ortam ve hayat ile de alakalı.
Ama genel manada şu an o yaşlarda olanlar daha çok takılalım, içelim sevişelim modunda oldukları için hepsi için söylemiyorum tabiki. Daha böyle rahat insanlarla yakınlık kurmaya çalışıyorlar gibi10 YorumlaGülüm seni o kadar iyi anlıyorum ki. Seni hak etmiyorlar güzel kardeşim. İnsan sevdiği bişeyler paylaştığı biri olsun istiyor ama bu beş para etmezler sırf dinini yaşıyorsun diye senden uzak duruyorsa bırak uzak olsunlar.
127 Yorumla
Soran+1 yılAma 5 6 yıl sonra iş evliliğe gelince eminim ki benim gibi insanları arayacaklar çok tuhaf değiller mi etrafımda da görüyorum mesela erkek her haltı yiyor gençken ama evlenmeye gelince hiç bi şey yaşamamış kız arıyor bu ne perhiz bu ne lahana turşusu
Soran+1 yılDeğil mi zaten hep onların yüzünden de boşanmalar falan artıyor allah islah etsin 🙂 teşekkür ederimm çok sağ ol aynı dilekleri bende senin için dilerim
Soran+1 yılİnşallahh. sana da aynı zamanda.
Soran+1 yıl23
Soran+1 yılŞimdiki arayanlar senin yaşıtın kişiler sanırım
Soran+1 yılHımm anladım hakkımızda hayırlısı olsun ne diyeyim 🙂
Soran+1 yılİnşallah diyelim 🙂
Soran+1 yılSonuçta sizde gençliğinizi yaşadınız iş evlenmeye geldi ondan dedim
Soran+1 yılHayır ya öyle bi şey demek istemedim yanlış anladınız
Soran+1 yılKötü niyetli olduğunuzu düşünmüyorum
Soran+1 yılHayır ya asla kötü düşünmedim sadece demek istediğim şu an yaşıtım olan kişiler 5 seneye senin yaşına geliyor ya ordan aklıma geldi yoksa kötü bi şey söylemedim 🙂
Soran+1 yıl28 yazıyor ama unuttum gerçek yaşını 😁
Soran+1 yılPek konuşacak bi şey yok bence 🙂 ama değerli yorumların için çok teşekkür ederim
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılAdı üstünde z kusagı yanar döner kişiler yanliş secim yapma biraz viraz cıtayı yükselt
118 Yorumla
Soran+1 yılO yaş aralığından hoşlanıyorum demedim sorumun nedenini merak ettim sadece
- +1 yıl
Ben de hoşlanıyosun demedim zaten
Soran+1 yılYanlış seçim yapma dedin ya ona dedim
- +1 yıl
Yanliş anlamişiniz sizi anlamadıklarını için cıtayı yükseltin dedim kapalı bi bayandan hoşlanılmazmi
Soran+1 yılDoğru haklısın öyle yapacam artık
- +1 yıl
😀😀
- +1 yıl
Tatlı ya
Soran+1 yılKim
- +1 yıl
Sen
Soran+1 yılTeşekkür ederim
- +1 yıl
Bişey degil bayan tatlı
- +1 yıl
Kızmadımız demi
Soran+1 yılHayır
- +1 yıl
Tesekurker
- +1 yıl
Takip edebilirmisin sakıncası yoksa sizcede
Soran+1 yılRica ederim. Kusura bakmaın takip edemem
- +1 yıl
Sıkıntı yok
- +1 yıl
Z kusagı gibi degilim ama bilginiz olsun
Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. Genelde o yaşlarda eğlenmek takılmak ister gençler. Kapalı olunca da sanki o eğlenceye ayak uyduramam gibi bi imaj oluyor
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKarşımda ki insan karakteri ahlakı güzel olduktan sonra neden sevmeyim ki kapalı açık fark etmez benim için en başta karakter önemli ahlak önemli
112 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSize bişey sorabilir miyim
Soran+1 yılTabi ki
Cevap sahibi+1 yılSizin için karakter mi önemli yoksa karşınızda ki kişinin kariyeri mi önemli
Soran+1 yılİkisi de ben kendimle denk olan birini isterim çünkü hem karakter olarak hemde kariyer olarak
Cevap sahibi+1 yılEvet davul bile dengi dengine dimi
Soran+1 yılE yani, eğitime devam etmemişsiniz bu soruyu sorduğuna göre
Soran+1 yıl*sanırım
Cevap sahibi+1 yılAnlamadım
Soran+1 yılKariyer sahibi değil misiniz yani onu soruyorum
Cevap sahibi+1 yılKariyer sahibiyim askeri personelim
Soran+1 yılÖyle sordun ya bu yüzden merak ettim :))
Cevap sahibi+1 yılAnladım sıkıntı yok isterseniz arkadaş olarak tanışabiliriz bu arada
+1 yıl25 yaşındayim ve bayanları kapalı açık asla ayırt etmem ozellikle kapalı bayanlar daha çekici bence sadece karşındaki kişiyle birlikte vakit geçirdiğin zamn seni tedirgin eden bı ailen varsa ve sürekli sitres halinde olup sıcak yaklaşımlarda bulunmayıp karşıya mesafe koyman. Seben olabilir kapalı bayanları muafazekar gören erkekler tek amaçları olan cinselliği senin oblara vermeyeceğini düşünüyor olabilirler
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. O yaşlardaki erkeklerin düşüncelerinin hiç bir önemi yok. Bunu onlar da gün gelince anlayacak.. O yaşlardaki erkekler sağlıklı düşünemez.. kapalı kız candır.
10 Yorumla
+1 yılAllahın emri olan bir şeyi yapıyolar . Sevilmeyecek bir şey yok. Sevdiğim kız Allah rızası için kapansa ben mutlu olurdum.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılBu yeni nesil hele ki bu yaşlardakinin yarısı slk biraz ve niyetleri de belli olduğundan...
110 Yorumla
Soran+1 yılKatılıyorum
- +1 yıl
Eğer ciddi ilişki istiyorsan 25+ erkeklerde ihtimalin daha fazla
Soran+1 yılEvet öyle gibi daha olgun düşünebiliyorlar en azından
- +1 yıl
Yaşın kaçtı bu arada
Soran+1 yıl23
- +1 yıl
18-23 ile ne işin var o zaman senin 😂
Soran+1 yılGenelleme yaptım biraz, aslında sormak istediğim yaşlar 22 23 çünkü yaşıtım olan insanlarla daha çok anlaşıyorum
- +1 yıl
Anladım. Dediğim gibi ilişki için en az 25 bulman ideal
Soran+1 yılTavsiyelerin için teşekkürler
- +1 yıl
Ne demek rica ederim
- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılO yaştaki erkekler kapalıları tehlikeli görürlerde ondan yani
11 Yorumla- +1 yıl
Ben kapalı senin gibi biriyle konuşsam dahada tutkuyla severim seni çiçeksinde ondan
+1 yılErgenlerden ne beklersin ki.. kapalı kız sevilmez mi
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılDinini yaşamiyorlar o yüzden ilgisini de cekmiyosun
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
+1 yılSevse kaç yazar çoğu abaza pislik zaten abazalar ya lanet gelsin
10 Yorumla akıllı olan kadın z kuşağından uzak durur, yoksa tüm erkekleri cinsi sapık sanar
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılMevcut siyasi iktidar, dini siyasete alet ettiği ve türbanı siyasi bir sembol haline getirdiği için, günümüz gençleri her türlü siyasal islam sembolünden haklı olarak nefret ediyor.
23 Yorumla
Soran+1 yılHaklı olarak mı yaşınız başınız kaç ya sizin
Cevap sahibi+1 yılEvet gençler sonuna kadar haklı
Soran+1 yılTm
- Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılİlişkide ileri gitmek istiyor olabilirler ki çoğu ister, fakat kapalı olunduğundan dolayı dini açıdan bunu yapmayacaklarını düşünebilirler.
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen o kıt beyinleriyle doğru bi şeyler düşünebiliyorlarmış demek ki şaşırdım
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇünkü o yaşlarda ergen olunur yani ne istediğini bilmez ciddiyet olmaz takılmalık düşünür kapalıda gerçek kapalı dinine baglı bir kızsa onun nefsi hislerine yanıt vermez ergen erkekte istediğini alamayacagı bir kız görünce tası tarağı toplar gider
10 YorumlaKapalı kızla cinsellik yaşayamayacaklarini düşünüyorlar 😀
17 Yorumla
Soran+1 yılSadece kapalı demeyelim de çünkü biliyorum kapalıların da kötüsü iyisi var ama hem kapalı hem zeki görünce direkt uzaklaşıyorlar ama cidden amaçları oysa benim işime gelir
Soran+1 yılAynen
Soran+1 yılO senin gördüğün
Soran+1 yılOlabilir ben diğer iki kişiden biriyim
Bende hiç sevmem Kapalıları, istemedikçe hep karşıma kapalı çıkıyor bende şans yok aq.
05 Yorumla
Soran+1 yılAllahın sevmediği kulusun demek ki
Soran+1 yılHee şansına hep kapalılar çıkıyorsa ve sevmiyorsan sevmediği bi kulusun işte
Soran+1 yılAynen
+1 yılAksine ben kapalı daha çok seviyorum daha çekici geliyor
02 Yorumla
Soran+1 yılHayret
- +1 yıl
Keske swni tanıyabilme de gorsen
+1 yılOldum olası kapalı kızlardan hoşlanıyorum, ilgi çekiciler, bacaklarının kalınlığı göğüslerinin büyüklüğünü merak eder dururum
00 Yorumla
+1 yılSadece sevişmek amaçlı birini bulma dönemindeler , kapalı sevişmez sanıyorlar çok saflar
02 Yorumla
Soran+1 yılKimseyle sevişmem o doğru da amaçları o mu yani?
- +1 yıl
E tabi ,
+1 yılZ kuşağı hayatını tadını yaşamayı bilmiyor kolay basit ve ucuza gidiyorlar merak ettim seni
02 Yorumla
Soran+1 yılBence de çok haklısın
- +1 yıl
Detaylı konuşmak ister misin
Aşk İlişkileri konusunda 36,2b cevap paylaştı. Sevenler de var sevmeyenler de
Belki sevmeyenler bir şey yaşayamayacaklari için sevmiyordur011 Yorumla
Soran+1 yılSevmeyenler daha çok ama
Soran+1 yılOrasını anladım aynen haklısınız
- +1 yıl
Ben de son zmnlarda nedense tersini cok duydum🤦🏻♀️, duydukca da ürktüm
- +1 yıl
Kapali kizlarin cinsel konularda daha rahat ve daha istekli olduklarini. Belki de bastirilmis duygularindan kaynaklidir bu bilemiyorum. Ama ne yazik ki brebir yasayanlar anlatti bunu 🤦🏻♀️
Soran+1 yıl@wkertenkele bazı kapalı kızların mı desen acaba
- +1 yıl
Tabi ki genelleme degil bu, neden yanlis anliyorsunuz hemen. Ben sadece yasayanlardan duydugum, ayrica birebir konusarak sahit oldugum ve bana gore uzucu olan bir gercekten bahsediyorum. Tabiki hicbir kesim icin hicbir zmn genelleme yapilamaz. Bunun her akli basinda olan insan farkindadir tabiki
Soran+1 yıl@wkertenkele bu konulara biraz takıntılıyım evet çünkü hep genelleme yapılıyor tüm kapalıları da savunmuyorum zaten biliyorum çürüğü de vardır. Teşekkür ederim anlayışınız için.
- +1 yıl
Ben de bu konularda biraz hassasim evet. Ozellikle de ulkemizde dinin her konuda bu kadar cok alet edilmesine, en ince ve hassas konularda bile one surulmesine ve kullanilmasina karsiyim❗❗❗O zmn ne oluyor biliyor musun? Gercekten dinini hakkiyla yasayanlarin da adi kirletilip insanlar dinden uzaklastiriliyor. Ozellikle siyasette cok goruyoruz bunu ne yazik ki 😡😡😡
Gizli Üye(36-45)+1 yılSende daha olgun bak, bazı kapalılar çok istekli oluyor, o yüzden ben kapalı tercih ediyorum bazen
05 Yorumla
Soran+1 yılBen istekli falan değilim
Cevap sahibi+1 yılHmm işte o kötü, hem kapalı, hem isteksiz olunca kimse ilgilenmez
Soran+1 yılİlgilenmesinler ben sevişecek kız değilim
Cevap sahibi+1 yılİşte o zaman yalnız kalırsın evlenene kadar
Soran+1 yılDaha iyi benim için
Kapalı kızlar genelde muhafazakar oldukları için her konuyu rahat konuşamıyor erkekler bu yüzden açık kızları tercih ediyorlar
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖnyargılı degilim ama olabilir isteyen istedigini sever.
02 Yorumla
Soran+1 yılTabi ki benimki sadece bi merak zorla sevsinler demiyorum zaten
Cevap sahibi+1 yılZorla kimse kimseyi sevmez.
Gizli Üye(25-29)+1 yılseverim neden sevmeyeyim gerçekten mi kapalı aile zoruyla mı o önemli
010 Yorumla
Soran+1 yılHayır aile zoruyla değil
Cevap sahibi+1 yılmükemmel o zaman
Cevap sahibi+1 yılkendini güzel sanıyor olabilir misin acaba?
Cevap sahibi+1 yılya da düzgün erkekleri mi denkleyemiyorsun
Soran+1 yılÇevrem de öyle diyor da ne alaka
Cevap sahibi+1 yılhangisini diyorlar hangisi ne alaka
Soran+1 yılÇevrem güzel olduğumu söyler genelde ama senin sorun ne alaka
Cevap sahibi+1 yılçevreyi geç ya sen güzel oladuğunu bilirsin ya da erkeklerden anlarsın. erkekler yok diyorsun ondan dedim. ki daha kardeşim erkeklerden etkileniyor da olabilirsin kardeşim da yatabileceği kadına yatırum yapar
Cevap sahibi+1 yılkardeşim yerine yaw. şak olacak
Soran+1 yılBen kimseden etkilenmiyorum onlar beni buluyor
Gizli Üye(30-35)+1 yılOrtamla alakalı sevip sevmemeyle değil bence
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl😹😹😹😹
+1 yılSaçma bence, kapalı ya da açık olmak sevmemeye engel değil ki, bence tanistiklarin çok garip
09 Yorumla
Soran+1 yılO yaş aralığındaki tüm tanıştıklarım öyle
- +1 yıl
Bence çok saçma ya, ben tanışıp sadece oturup sohbet edelim diye insan arıyorum valla, tanışıyorum ediyorum, 1 hafta geçiyo geçmiyo hadi kahve icelim diyorum ne alaka diyo 😅 seninkiyle aynı gibi 😅
Soran+1 yılYok 1 hafta gayet makul bi süre bence eğer aynı şehirdenseniz
- +1 yıl
Zaten aynı şehirde olduğu için bende kahve içelim diyorum, uzakta olsa zaten çok zor, ama bende onu çözemiyorum lap diye de demiyorum ki
Soran+1 yılKarşındaki insanda sıkıntı vardır ya da güven problemi var onu aşabilmek için daha fazla zamana ihtiyacı vardır
- +1 yıl
Kahvenin bi insana ne zararı olabilir ki? Samsunda atakumda gel oturalım diyorum hep olumsuz 😅
Soran+1 yılNe biliyim bi sebebi vardır elbette belki de seni beğenmemiştir 😅
- +1 yıl
Keşke öyle dese alnindan öperim 😅😅
Soran+1 yılSalla sende boş ver yaşın da genç zaten doğru birilerini bulursun inşallah
Aşk İlişkileri konusunda 332 cevap paylaştı. Nerde sevilmiyor kızlar her türlü seviliyor
10 Yorumla
+1 yılYoo kapalı kız sevmiyor aksine beli ince kalça dolgun açık kız favori
00 YorumlaSeverim ama bazı özellikleri lazım
06 Yorumla
Soran+1 yılNe gibi
Soran+1 yılÖyle birini bulursan gönder bana da
Soran+1 yılÖyle biri yok çünkü
Kapalıların da bu kompleksleri beni bitiriyor ya
01 Yorumla
Soran+1 yılNe gibi kompleks
+1 yılAçık istiyor ki seks yapabilsin
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın
Gizli Üye(36-45)+1 yılKapalı kız candır :)
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılTakılmalık istiyorlar çünkü
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı.
+1 yılZ kuşağı işte farklı şeyler arayışındalar
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
+1 yılseks peşinde oldukları için
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılVermiyor diyedir adımdan daha eminim. 😃😃
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılNe yapacak o kızı bir işe yaramaz
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 645 cevap paylaştı. Libodumu öldürüyotlar.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,7b cevap paylaştı. Yani sebebi şu çok şeye kapalisin ondan
00 Yorumla
+1 yılKapalı kızlar daha seksi oluyor
00 YorumlaKapalı kadın sevilmez mi ya
00 Yorumla
+1 yılBen 32 yaşındayım, ben de sevmiyorum. 😂
00 Yorumla
+1 yılO yaştaki çocuk teyzeyi ne yapsın ki.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılÇünkü dinle pek alakam yok
03 Yorumla
Soran+1 yılDin ne alaka cinsellik mi istiyorsun?
Cevap sahibi+1 yılCinsellikte var da onu kast etmedim , din dedin birisi kapalı diğeri din ile alakası yok normal mi sence
Soran+1 yılAnladım peki
- Aşk İlişkileri konusunda 10,7b cevap paylaştı.
+1 yılVerme ihtimali düşük knkas
08 Yorumla
Soran+1 yılDüşük değil bana imkansız. zaten o yüzden yaklaşmıyorlarsa daha iyi benim için
- +1 yıl
Kızlar bu sevisme olayını çok abartıyor sanki 😄
Soran+1 yılNiye sevişmek zorunda miyiz
- +1 yıl
Değilsin elbette sadece imkansız dediğin için dedim
Soran+1 yılAbartmıyorum doğru bulmuyorum sadece
- +1 yıl
Doğru bulmayabilirsin elbette evlenmeden ama ihtiyaç yani bu reel de olmasa da sanal da yapılabilir
Soran+1 yılYok ikisi de olmaz ya adam gibi sevsinler ya da benden uzak Allaha yakın olsunlar
- +1 yıl
Allah kolaylık versin knkas
cunki gorusu batıldır
10 Yorumla
+1 yılBiz severiz insan onlarda
10 Yorumla
+1 yılBana fark etmez başörtülü olsa nolcak.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılYoo severim
10 Yorumla
+1 yılZ kuşağı normal
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı. bak ya bütün erkekleri test etmiş
01 Yorumla
Soran+1 yılKarşıma çıkanlar öyle diyorum
- Devamını Gör (11)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer