1. cok dindardir diye dusunur
2. yaninda gezdirmek istemez
3. hayati sosyaldir izin vermeyecgini dusjnur
yani bunu her anlamda soruyorum beğenmeme nedeni ne olabilir yani göze hoş mu gelmiyor ya da yanında gezdirmek mi istemiyor sadece erkeklerin bazılarının neden böyle olduğunu merak ediyorum gayet düzgün giyinen bir kapalıyım ne açık çok ne de kapalı
Yani benim için kapalı açık olması pek önemli mi değil hani çok güzel olması çok çirkin olması önemli değil ama hani saygılı efendi kendini bilen bir kadın Sonuçta sen kadınsın ya Ne etsen de hani her şey geç, içki ve sigara kullanmayan kadın olması lazım.
Ya ben bazen bir kapalı kadın görüyorum ya ben bazen bir kapalı kadın görüyorum ya hani yüzük falan Yoksa suratın içine bakıyorum ha dese ki evlenelim yemin ederim Zaten başıma Dünya vurmuş Yalnızlıktan ölüyorum ha bir kız yüzü göreceğim yani evlenirdim biliyor musun
Hani bazı insanlar dini duygudan dolayı sevmeyebilir olabilirdi o insan hali ama kapalı kız böyle daha şey geliyor bana kendini hani cilası kaçmamış kız gibi geliyor bakir veya bakir değil demiyorum Bak bunu ifade edeyim ve bakirim ama hani o kadının bakir olup olmaması önemli değil benim için öyle
Bu baya kafanı kurcalamış hissediyorum, haklısın merak etmekte 🥺✨
Şöyle söyleyeyim: Bazı erkekler maalesef kendi kafalarındaki kalıplara uymayan her kadından uzak duruyor. Kimi “yanımda göstereyim” kafasında, kimi de “kapalıysa çok kuralcıdır, flört zor olur” diye önyargı yapıyor 🙄
Senin tarzın, duruşun, enerjin seni sevecek insanı zaten çeker canım 💕
Sen ne hissediyorsun, çevrende de böyle tepki verenler çok mu? 💬
Cevap
23Cevap
Kapalı olanları gerici olarak görüyorlar o yüzden begenmiyorlar cahil dir bu diyorlar ama alakası yok
Bence her erkeğin kapalı kadınlara ilgisi var. Gördüğüm her erkek öyleydi en azından. Ve en yakınımdan biri var😂o çok daha uçuk düzeyde 😂
Ben çok seviyorum amw çoğu verici dikkat ettim de nedense aciklar öyle değil
Özellikle kapalı sevenler de var. Kişiye göre değişiyor genelde
Bazıları birazcık güzel kardeşim seviyorlar bence bunun başka bir açıklaması olamaz 🤣
Gözlerine hitap etmiyordur
bazıları çok güzel oluyor
Ben severim, kafa yapıma uygun
Kapalı kız candır yaa
Alakası yok. Kadın her türlü güzeldir
Kafanı kapatmışsın boş insan önce ruhunu kapatmalı
Kapalı kız iyidir bence sen kapalı mısın?
Ben severim valla...
Benim sadece kapalı kadınlara ilgim var
Ben seviyorum kapalı çok güzeller
E hepsi
Bayılıyorum kapalılara
Ben severim
Kapalı cıksa karsıma kapalıyla cıkardım
sen kapalıımısın
Ben sevmem
Bazıları değilim
İtici geliyor
Kim demiş onu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?