Tamamen iletişimi kesmek mi , yoksa belirli mesafede mi tutmak mı?

Birisi var aramızda birşeyler yaşanması imkansız... Sadece onun iyi olduğunu bilmek istiyorum bunun için belirli bir mesafede tutmam gerekiyor onu.. 1 Haftadır görüşmüyorum her yerden engelledim ama hala arıyor engellenenlere düşüyor bildirimleri ne yapmalıyım? Kararımı verdim ancak merakta ediyorum onu nasıl yaparım bilmiyorum kararsızım yardım edermisiniz akıl verin.
Tamamen iletişimi kesmek mi , yoksa belirli mesafede mi tutmak mı?
Tamamen iletişimi kesmek mi , yoksa belirli mesafede mi tutmak mı?
Cevapla