Birisi var aramızda birşeyler yaşanması imkansız... Sadece onun iyi olduğunu bilmek istiyorum bunun için belirli bir mesafede tutmam gerekiyor onu.. 1 Haftadır görüşmüyorum her yerden engelledim ama hala arıyor engellenenlere düşüyor bildirimleri ne yapmalıyım? Kararımı verdim ancak merakta ediyorum onu nasıl yaparım bilmiyorum kararsızım yardım edermisiniz akıl verin.
Tamamen iletişimi kesmek mi , yoksa belirli mesafede mi tutmak mı?
Üzülüyorum onun iyiliği istiyorum sonra diyorum ki herkesin yanında olamam acaba dedim belirli mesafede tutmak en azından haftada bir mesaj atmak hal hatır sormak falan?
Neden? onu kötülüklerin içersinde yalnız bırakmış gibi hissediyorum belirli mesafede tutsam olmazmı haftada bir mesajlaşmak hal hatır sormak zor zamanında yanında olmak falan?
Üzülüyorum onun iyiliği istiyorum sonra diyorum ki herkesin yanında olamam acaba dedim belirli mesafede tutmak en azından haftada bir mesaj atmak hal hatır sormak falan?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Tamamen iletişimi kesmek
Tamamen iletişimi kes.
Üzülüyorum onun iyiliği istiyorum sonra diyorum ki herkesin yanında olamam acaba dedim belirli mesafede tutmak en azından haftada bir mesaj atmak hal hatır sormak falan?
Boşversene kadın kısmına güvenme yerini annıda doldurur.
Tamamen bitir numaranı değiştir
Neden? onu kötülüklerin içersinde yalnız bırakmış gibi hissediyorum belirli mesafede tutsam olmazmı haftada bir mesajlaşmak hal hatır sormak zor zamanında yanında olmak falan?
O zaman engellemeseydin duyguların varsa, sen cepte tutmaya çalışıyorsun boş yere umut verme
Cepte tutmaya falan çalışmıyorum yanlış anlaşılıyorum. Verdiğin yanıt cevap verme isteğimi soğuttu şu an
Mesafe.
Herkes iletişimi kes derken siz neden mesafe dediniz peki?
Mesafeli ol ilk etapta sonra bakarsin
Seviyomusu onu
Cok buyuk bi hata yaptiysa sen bilirsin ama
Sevgi değil değer veriyorum insan olarak ve ben geneldede böyleyim hayatımdaki insanlara değer veririm..
kes gitsin
Üzülüyorum onun iyiliği istiyorum sonra diyorum ki herkesin yanında olamam acaba dedim belirli mesafede tutmak en azından haftada bir mesaj atmak hal hatır sormak falan?