Kocanız bütün ihtiyaçlarınızı giderse ama eve ayda 1-2 gün geç gelse sorun eder misiniz?

Yine sabah 7.30 yine karım beni eve almıyor. Şu soğukta bu zulüm revamı kardeşim? Ben napayım kapıyı mı kırayım polisi mi çağırayım yav kardeşim ben napayım?

Karıma araba aldım ARABA sevgililer gününde ve şu an bunu yaşıyoruz. Ne var kardeşim 1 gün geç geldiysem eve. Bu bu kadar mı önemli?

Kocanız bütün ihtiyaçlarınızı giderse ama eve ayda 1-2 gün geç gelse sorun eder misiniz?
Cevapla