Kocam çalışmıyo evde. Ama hem çalışıp hem ev işlerini yapmamı bekliyo bu normal mi?

Kocam çalışmıyo. Bende yoğunum bu ara çok çalışıyorum. Onun kredi kartını ev masraflarını da ben karşılıyorum. O evde yemek yapıyo ben gelince beraber bulaşıkları diziyoruz. Zaten her güne bi dizisi var izliyo. Bana da bu evde bi kadın gibi davrandığın bir şey yok. Bir iş yaptığın yok diyo sürekli 😒 birde leş gibi sigara kokuyo. Benimde gece korkum var çok duş alamıyorum. Sabahları alırım hep. Leş gibi ter koktuğumu söylüyo ama değil çalışan bir insanım buna dikkat ediyorum ama böyle suçluyo beni

Kocam çalışmıyo evde. Ama hem çalışıp hem ev işlerini yapmamı bekliyo bu normal mi?
Cevapla