Evde yalnızca kocamın parası geçiyor ama ben de çalışıyorum, bu normal olan mı?

Ben çalışan bir kadınım. Eşimde çalışıyor lakin herşeyi onun parası ile alıyoruz telefonum bozuldu onun parası ile aldık evde her şey onun parası ile alınıyor ben marketten bir şey alsam akşam veriyor bana. Temizlikçi geliyor eve onun parası da kocamdan benim paramı kullanmıyorum. Ve bankada birikiyor bana ait normal olan bu mu
Evde yalnızca kocamın parası geçiyor ama ben de çalışıyorum, bu normal olan mı?
Cevapla