Bana bu konuşmaları yaptığı bir gün ona tamam dedim.
Bana dedi ki, ben çok depresifim, seni de depresyona sokuyorum. Benden daha iyilerini bulabilirsin.
Ben o zamana kadar hep, bunları aşabiliriz, biraz çabala, birlikte aşalım, sana yardım etmek, yanında olmak istiyorum dedim. Ama o aynı sekilde yaşamaya devam etti. Ben de buna daha fazla dayanamıyorum ve tamam dedim. O zaman ayrılalım. Onu da istemedi. Fakat şu an ben de onu birakamiyorum çünkü yalnız kalmaktan korkuyorum. Yedekte birini tutacak biri de değilim. Ayrılırsam, konuşacak biri yok hayatımda. Ve yalnızlık psikolojisi beni daha çok depresyona sokuyor. Ne yapmalıyım sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer