Çok kötü haldeyim? Yalnızlık korkusu yüzünden sevgilimden ayrilamiyorum?

Sevgilimden başka arkadaşım yok okulda sadece onunla takılıyorum bir de onun arkadaşlarıyla.3 kere ayrılık konusu acildi 3. de de napacagim ben sensiz tek başıma diye ağladım onsuz yalnız başıma hergun ağlarım gibi geliyor. Hiç arkadaşım yok çünkü bir de 3 yıldır alıştım ona. O arkadaşlarıyla takılır ben tek başıma evde ağlarım ayrılırsak mahvolurum lütfen bana düzgün Öneriler verir misin bu şekilde bı tarafı da kalktı çünkü hep ayrılık konusu actiginda ağlıyorum?
Çok kötü haldeyim? Yalnızlık korkusu yüzünden sevgilimden ayrilamiyorum?
Cevapla