Kadının erkekten büyük olduğu ilişkilerde mutluluk oranı daha mı yüksek?

Genel olarak böyle gözlemliyorum yakın çevremde de örnekleri de var. Sosyal medyada da hep dolanıyor "kadının büyük olduğu ilişkiler evliliğe gider" diye. Ne düşünüyorsunuz?

Kadının erkekten büyük olduğu ilişkilerde mutluluk oranı daha mı yüksek?
Cevapla