22 yaşındayım, hiç sevgilim olmadı. Sanaldan sevgili yapmak benlik değil, ne olacak böyle?

Tipsiz değilim. Hatta arkadaşlarım beni beğenir. Fiziğim de güzel. Erkek peşinde koşan biri de değilim ama ben de ilerde okulumu bitirip para kazanıp mutlu bir yuvamın olmasını istiyorum. 3. Sınıfım. Bana hep üniversitede yazan çok olur karşına çıkan bir sürü insan olur dediler ama bir tane bile çıkmadı. Okuldan gelen takip isteklerinin hiçbirini kabul etmiyorum. Kabul edince yazan oluyor diyolar ama ben bir şeylerin sanaldan olmasını istemiyorum. Sanaldan tanımadığı birine yazan direkt tipe odaklanır. Tamam tıp önemli ben de bakarım tipe ama karakter de önemli her şey de tip değil. Öyle yani biraz tuhaf hissediyorum. Erkek peşinde koşmuyorum sadece her insan sevilmek ister.

22 yaşındayım, hiç sevgilim olmadı. Sanaldan sevgili yapmak benlik değil, ne olacak böyle?
Cevapla