Dedemin yanına gitmek istiyorum günaha girer miyim çok fazla?

Tek gerçek arkadaşımdı, çocukken bisiklete bindiğimde falan düşmüştüm niye dikkat etmiyorsun falan demişti bana kuzenlerim beni ayırdıklarında hep benle oyun oynardı üzülmeyeyim diye ama bir cansız bedenini görünce içimde ki o çocukta öldü. Bilmiyorum sonraki zamanlarda da kendime zarar verdim dedem eğer gördüyse de üzülmüştür bilmiyorum bazen görüyorum yemyeşil bir yer var sanki cennet gibi bende bembeyaz kıyafetle dedemin yanına gidiyordum belki de son raddelerime geldim belki de Allah affeder tek arkadaşimin yanına gitmek istediğim için
Dedemin yanına gitmek istiyorum günaha girer miyim çok fazla?
Cevapla