Dedemi huzur evine göndermek istedigim icin şimdi ben kötü müyüm?

Dedem 98 yaşında 2015'te ninem öldükten sonra dedem bizle kalmaya başladı 7 yıldır bizle bakıyoruz ama artik bakmak istemiyorum 🙄
Dedemi huzur evine göndermek istedigim icin şimdi ben kötü müyüm?
Cevapla