Babama hakkımı helal etmiyorum, günaha giriyor muyum?

babam beni hiç sevmiyor. her baba çocuğunu sever, saçlarını okşar. ama benim babam beni köle gibi kullanıyor. babalık hakkı var tabii, ona hizmet etmekten hiç gocunmam ama bana olan üslubu ve davranışları da canımı sıkıyor. bana çok saygısız ve değersiz davranıyor. sabah akşam uyuyor, uyandığında ''SOFRAYI KURSANA'' diye başlıyor, bitince ''TOPLA HADİ'' diye kaba bir şekilde davranıyor. Mutfağa gidip çikolata bişey alıp tv karşısında yiyor, çöpünü bile bana götürtüyor. Yerlerde saçlarımı görünce, NE BU EVİN HALİ SEN GENÇ KIZSIN SÜPÜRGE AÇSANA diyor. canımdan bezdim. dayanacak gücüm kalmadı.18 yaşındayım. halimin olmadığı zamanlar babamın emrettiklerini yapmamaya ısrar ediyodum o da kavga çıkarıyordu. kafama bişeyler atıyodu ben sabaha kadar ağlıyordum. annemde evden kaçtı, şu anda babam olan adamla aynı evde yaşıyorum 3 haftadır. artık kurduğum sofrayı toplarken, süpürge açarken, onun benden saygısızca istediği her işi yaparken beddua okuyorum, haram ediyorum.
benim gücüm bu dünyada ona yetmiyor maalesef, onun çok daha güçlü bir yapısı var ama ben onun diğer tarafta cezalandırılımasını istediğim için haram ediyorum. günah mıdır?
Babama hakkımı helal etmiyorum, günaha giriyor muyum?
Cevapla