İlişki bittikten sonra kendinizi mi suçlarsınız yoksa karşınızdakini mi?

İlişki bittikten sonra kendinizi mi suçlarsınız yoksa karşınızdakini mi?

2 tarafta suçludur bri taraf sadece fazla suçludur az suçlu olan kendine bunu yapılmasına izin verdiği suçludur
Hataları düşünürüm ama taraf tutmam 😇
Teşekkür ederim 🙏
Rica ederim :)
Cevap
6Cevap
Kim hatalıysa onu ama olan olmuş biten bitmiştir..
Kimseyi suçlamam yaşanılan herneyse saygı duyulmalı
Hangi taraf suçlu ise o tarafı suçlarım.
Bu bir müsabaka değil ise seyirciyi…
Benden sana gelene karşılık verir misin lütfen...
Şimdiden teşekkürler 😎👍
Hangi iliski
kendimi suçlamam
Kimseyi
Kimseyi bitebilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar