Görücü usulü istiyorum ama erkek adam kıtlığı var. Neyi yanlış yapıyoruz?

Başka birinde benzer bir soruyla karşılaştım, bende birtakım cevaplar almak istiyorum. Insanlarin “ilan mı bu, erkek istiyorum demiyor da, azmış bu,..” gibi gibi ithamları yüzünden açıklama yapma gereksimini hissediyorum. Erkeklerin cevapları ise ülkenin genel IQ seviyesini gösteriyordu. Bende 22 yaşındayım, 2 senedir sürekli bu var kafamda. Her namazın ardından nasibim için dua ediyorum. Etrafımda ki herkes evli hatta çocuklu. Kapalı olmak dışında gerçekten elim ayağım da düzgün yani. Hatta çoğu erkeğin ilgisini kolaylıkla kendime çekiyorum, dişil enerjim fazla yüksek. Ama ciddi bir şey isteyince hiçkimse hazır değil. Veya art niyet var işin içinde. Erkek kıtlığı var bir de, erkek adam yani, şimdikiler kızlardan daha nazlı daha tripli. Yurt dışında yaşamama rağmen heryerde aynı sorun var. Ha bir de hiçbir zaman karşı taraftan beklentili olmadım. Para, pul, mal, mülk geçici şeyler. Neyi yanlış yapıyoruz?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar herkes ailene sor onlar sana bulur uygun birini diyor. Aşiret demeyelim de, biraz bilindik bir aileyiz çevremizde. Dışardakiler ailemi biraz daha otoriter ve disiplinli görüyor. O yüzden mi acaba diye düşünmüyorum değil. Yani insanlar kız almaktan çekiniyor olabilirler. Ve hayır bir üstünlüğümüz var demiyorum ama genelde sözümüz geçerli oluyor, bu da insanları korkutuyor olabilir..
Görücü usulü istiyorum ama erkek adam kıtlığı var. Neyi yanlış yapıyoruz?
Cevapla