Ev içinde sırf erkek var diye kendimizi kasarak gezmemiz ne kadar doğru?

hiç mi şort sütyen ya da askılı elbise giyen kadın görmemiş ki millet ben anlamıyorum
Güncellemeler
+1 yıl
yemin ediyorum evin içinde suçlu gibi gizlenerek geziyorum sırf tangayla mutfağa gidebilmek için
Güncellemeler
+1 yıl
buradan herkes ayıplıyor ama özelden herkes ne var ki diyor... garip
Ev içinde sırf erkek var diye kendimizi kasarak gezmemiz ne kadar doğru?
Cevapla