22 yaşındayım. Bu yaşıma kadar doğru düzgün bir ilişkim olmadı. Kimseyi sevemiyorum. Ne yapmalıyım?

Ben duygusal biri değilim. Aklıma gelen neyse onu yapıyorum. Genelde kendimi düşünüyorum. Kendi zevklerimi ön planda tutuyorum. Bu yüzden bir ilişkide çok çabuk sıkılıyorum. Duygusal olarak kimseyi sevemiyorum. Hiçbir erkeğin kalbime dokunmasına izin vermiyorum. Bunu nasıl değiştirilirim.

22 yaşındayım. Bu yaşıma kadar doğru düzgün bir ilişkim olmadı. Kimseyi sevemiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla