Kaç yaşına geldim doğru dürüst bir ilişkim olmadı ne yapmalıyım?

29 yaşındayım sevgilim bile olmadı. Evlilik için görücü usulü birkaç kişiyle görüştüm ama onlarla da orta yol bulamadım. Evliliği de gençlik gittikten sonra yapmak istemiyorum açıkçası 35 yaşına kadar olursa olur olmazsa zaten ne gerek var evlenmeye o yaşa kadar dayandıktan sonra. Zaten içimde birini sevebilme isteğim de giderek azalıyor. İnsanın morali, heyecanı veya hevesi kalmayınca olsa ne olmasa ne😂😂
Kaç yaşına geldim doğru dürüst bir ilişkim olmadı ne yapmalıyım?
Cevapla