Bana niye hep kısa erkekler denk geliyor? 1.55 erkek?

ben 1.61 im 4 yıllık bir sevgilim vardı boyu 1.87 idi çok uzun benden diye şikayet ediyodum hep.. sonra ayrıldık bu sefer de çok kısa erkekler gelmeye başladı hshsjjshsj 1.70-1.80 arası erkek istemek hakkım bence diye düşünüyorum. biriyle tanıştım benle ciddi düşünüyordu çok da iyi biriydi tam evlenilecek 10/10 bir erkekti ama benden kısa olduğu için bunu ona söylemeden farklı bahaneler bulup reddettim. ben zaten kısa bir kızım benden kısası da gelmesin lütfen yaa. benim gibi boy takıntısı olanlar var mıdır? olmayanlar ise bunu nasıl görmezden geliyor anlatsın?

Bana niye hep kısa erkekler denk geliyor? 1.55 erkek?
Cevapla