Her gün kavga ediyoruz amacı ne anlamıyorum. Ne yapmam gerek?

bir kızla tanıştım daha 1 hafta bile olmadı konuşmaya başlayalı ama konuşmaya başladığımız ilk günden beri şakasız her gün kavga ediyoruz ne yaptığımı bilmediğim halde özür diliyorum her defasında sonra özür dileme sevmiyorum diyor özür dilemediğim zaman ise özür dilesen düzeliriz falan diyor bunu da geçiyorum kavgalarımız onun “beni istemediğini düşünüyorum, konuşmak için konuşuyorsun benimle , beni taktığını düşünmüyorum, mesaja geç bakıyorsun“ gibi söylemleriyle başlıyor ama böyle bir şey yok bile mesaja geç bakan da kendisi bunu söylediğimde kabul etmiyor sonra yine kendimi bir şekilde suçlu buluyorum bunun dışında beni instagramda cf ye almıştı 1 gün geçmeden çıkarmış ve whatsappta görüldüsü zaten kapalıydı bir de son görülmesini kapattı benimle konuşmaya başladıktan sonra ne yapmam gerekiyor bilmiyorum

Her gün kavga ediyoruz amacı ne anlamıyorum. Ne yapmam gerek?
Cevapla