Erkek arkadaşım birlikte yapalım dediğim şeyleri arkadaşlarıyla yapıyor?

Erkek arkadaşım benim aksime oyun oynamayı çok seviyor ve bu yüzden oyun zamanlarında vakit geçiremiyoruz. Geçenlerde bir oyun bulduk ve ben de çok sevdim, birlikte oynarız diye satın aldık oyunu. Birkaç gün birlikte girdik, gayet de güzel vakit geçiriyorduk ama sonra ben hasta olduğum için giremedim. O arkadaşlarıyla girmeye devam etti ve baştan uyardım bensiz çok kasılma, yeni yerleri açma birlikte yapalım diye çünkü birlikte keşfetmek, ilerlemek gerçekten hoşuma gidiyordu. Tamam dedi girdi ama bugün bir baktım ki almış başını gitmiş oyunda. Hani birlikte oynayacaktık diyorum e arkadaş ısrar etti oraya gidelim buraya gidelim diye, seninle de gideriz diyor. Kızınca da ben hatalı oluyorum. Bir oyun oynadık zehir ettin diyor. Daha önce de ikimizin de merak ettiği bir yeri keşfedip ona atmıştım birlikte gidelim diye, arkadaşlarıyla gitmişti ve yine aynı bahaneyi sunmuştu onlar istedi diye. Zaten pek vakit geçiremiyoruz, birlikte yapabildiğimiz şeyler bu kadar kısıtlıyken elimizdekilerin kıymetini bilmek istediğim için sorun ben miyim sizce?

Erkek arkadaşım birlikte yapalım dediğim şeyleri arkadaşlarıyla yapıyor?
Cevapla