4 yıllık sevgilimle bir tartışma sonrası iletişimimiz kesildi. Mesajına cevap vermedim, ne yapmalıyım?

Yazmadım yazmadı.15 gündür konuşmuyoruz. Çok canım acıyor. Ben haklıydım o haksızdı. Dört gün sonra nasılsın vs diye yazdı mesaj atmadım durumuma attığım mutluluk dolu pozlarıma yorum yapıp defoldu gitti. Ben de hiçbir şey yazmadım yine. 15 gündür hala yazmadı. Yazsa da yazmam o ayrı. Ama çok seviyorum ve canım çok acıyor bu sevgiden dolayı. Ondan ilk uzaklaştığımda yurt dışında tatildeydim ve aklıma bile gelmedi. İnsanlarla gezdik tozduk kafam dağıldı. O da bu fotoları gördü. Kasıtlı koydum zaten. Canı yansın istedim. Sallamadım da. Aramızda saat farkı vardı denkleşmedik de. Geceler eğlenceler umrumda bile değildi. Türkiye ye gelince gündem güne bomboş hissetmeye, günden güne içim kapkara olmaya başladı. Etrafımda bana sarkan insanlar var. Ve bu insanların sürekli zenginliklernden bahsederek sarkmalarından tiksindim. Ya şirketlerini anlatıyorlar ya youtubeda kendilerini tanıtan videolarını atıyorlar; ya teknelerini evlerini atıyorlar. Tanınan bilinen insanlarsınız görüyorum kör değilim zaten zenginsiniz. Ama işte bu ayrı kaldığım sevgilim gibi değil hiçbiri:( içim daha da acıyor onları gördükçe. Bana neler neler vaadediyorlar inanamazsınız. Ama ruhum denkleşmiyor yapamıyorum olmuyor. Canım daha çok yanıyor. Asla dönmeyeceğim ona biliyorum bana ne yapmamı önerirsiniz?

Güncellemeler
+1 yıl
Bitiş sorumun süper soru seçilmesi daha da canımı yaktı…
4 yıllık sevgilimle bir tartışma sonrası iletişimimiz kesildi. Mesajına cevap vermedim, ne yapmalıyım?
Cevapla