Evlilik mi yoksa bekar kalıp yalnız yaşamak mı? Kız için hangisi daha iyi bi hayat?

Merhaba. Ben 26 yaşında bi kızım. İstanbul'da kamu personeliyim. Tek başına bi evde ailesinden uzakta yalnız yaşamış ve sonra evlenip yuva kurmuş, aile olmuş olanlar varsa ağırlıklı olarak onlardan fikir almak istiyorum. Sizce tek yaşayıp, kafa dinleyip, hayatının tadını çıkarmak mı daha iyi yoksa kafa dengi, iyi, ve sevdiğin biriyle evlenip aile olmak mı? Hangisini önerirsiniz? Kafam çok karışık. Evlilik beni korkutuyor. Düzen bozmak gibi geliyor.
Güncellemeler
+1 yıl
4 yıldır istsnbulda tek yaşıyorum
Evlilik mi yoksa bekar kalıp yalnız yaşamak mı? Kız için hangisi daha iyi bi hayat?
Cevapla