Bir olay yaşandı ve özür dilemek zorunda kaldım şu an onun yüzüne bakamıyorum oda bişey sormuyor bu durumda ne yapmam gerekiyor
Biraz beklesem mi
Bir olay yaşandı ve özür dilemek zorunda kaldım şu an onun yüzüne bakamıyorum oda bişey sormuyor bu durumda ne yapmam gerekiyor
Biraz beklesem mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Ne yaptın? İhanet ise özrünü dile ve bir daha çocuğun gözüne gözükme. Ama onun dışında diğer şeyler az çok affedilebilir.
Herkesin ortasında ona bağırdım. Özür diledim , bidaha konuşmayacağam senle şakalaşmayacağam dedim.
Biraz gururunu kırmışsın ama telafi edilebilir. Sevdiği bir şeyi hediye olarak alabilir ve içten bir şekilde özür dileyebilirsin. Eğer hâlâ istemiyorsa yapacak bir şey yok. Sen vicdanen rahat olursun.
O zaten bişey olmaz estafurullah felan dedi. Ama ben bakamıyorum ona artık ve oda ben özür diledikten sonra bikez benle konuştu dershaneye ne oldu diye sordu bende gidiyorum hala dedim o kadar
Sence çokmu kırıcı olmuş
Öncelikle utanılacak bir şey yapmadın o yüzden bakabilirsin. O an sinirliyken bağırmış olabilirsin ya da hoşuna gitmeyen bir şey olmuştur. O arkadaş da bunu olgunlukla karşılar diye düşünüyorum. Evet, kırıcı olmuş ama affedilebilir bir şey. Üzme kendini.
Bidah özür dilememe gerke var mı sence
Çok kırıldıysa bir kez daha özür dileyebilirsin ama hala istemiyorsa zorlama.
Özür dilemişsin yüzüne bakılmayacak durum yaşattıysan onu bırak hafif bir durumu abarttıysa özür dile ve ders alıp devam et uzatma
Ne yaptın
Ona bağırdım herkesin ortasında
Bir şey yok bunda geçer bir kaç güne
Üzerinden 2 hafta geçti ve bilmiyorum işte ona bakamıyoum oda sormuyor neyin var diye.
Bu arada o da kafkasyalı hahah nickin iyiymiş
Cidden mi nereli tam olarak?
Kars , azerbaycan karışımı
Iğdır Azerbaycanı ben de
Hmm iyiymiş terekemesin yani
Evet
oda aynı. Sence bidaha özür dilemem gerekiyormu
Benle konuşmuyor ,
sormuyor neden bana bakmıyorsun diye
Dile evet konu da açılmış olur
Saygı konusunda çok hassas. Sizinkilerde takıntı gibi sanki hahshha
Öyle galiba olabilir
Saygı önemli
Önemli tabi ama ben yalnışlıkla bağırdım biraz. ilk değil ama
Yanlışlıkla değildir o, sinirlenmişsin belli ki
Bipolar hastasıyım. Ve o yanımda gelmiş arkadaşıma gelmediği günün dersini anlatıyor ne yapmamı istiyordu. öfkem zaten onaya
Bunu biliyor muydu peki
Hayır bilmiyor , dememde zaten. Hastalığımın arkasına saklanıyor gibi olurum sonra
Demesen de anlam veremez ve daha kötü olur, deyip daha kontrollü olacam de
Soğumaz mı benden. Akıl hastası birine napim demesinden korkuyorum.
Değilsin ki öyle soğumaz anlayışlı biriyse
Söyleyeyim o zaman. İnşallah yalnış anlamaz
İnşallah, söyle bakalım
Yardımcı olduğun için teşekkür ederimm
Rica ederim
Bekleme hemen bul onu ve yüzüne bak
Tamam canım hemen şimdi evine gidip dalıyorum
Allahım ya
Özür dilediğin halde konusmuyorsa seninle baskasiyla konusmaya baslamis olabilir
ya siz nasıl insanlarla konuşuyorsunuz awq bu ne negatifliktir aw
İhtimalleri söylüyorum seven affeder yani konu aldatmak değilse
Affeder zaten de bu, bu kadar basit olmamalı. Saygı sokaktan toplanmıyor.
Senin için olabilir tabii kişisel tercihler bir şey diyemem elbette
Tripli olmasına bir şey demedim zaten ama konuşmuyorsa baskasıyla görüştügü ihtimali de olabilir dedim
Aldattın mı
Hayır ya ne aldatması
Sadece ona bağırmıştım
Olur o
Yüzüne bak kanka
Arkasına bak