Sevgilimle kavga ettik 1,5 yıldır sevgiliyiz ve 1 defa hediye aldı bende bunu dile getirince kavga ettik ne yapmalıyım?

1,5 yıldır sevgiliyiz bana sadece 1 defa hediye aldı ve ben başkalarının sürekli şımartıldığını görünce çok imreniyorum bu konuyu ona söyledim başta ben anlamıyorum falan dedi sonra bunun için darlama beni dedi ve çok zoruma giden bir mesaj yazdı" (Ya neya ne Allah'ını seversen daha demin beni ne için sinir etti ya ozaman bana bidaha hediye mediye diye gelme sevmiyorum o işleri biraz kendine çeki düzen verya essek gibi çalışıyorum burada beni boş beleş yere bunaltman icab etmez yaaa) mesaj bu ve ben de çalışıyorum kendi paramı kazanıyorum ki en baştan beri birbirimize destek oluyoruz dünden beri küsüz 2 defa aradı ben sadece wp den engel attım normal mesajda biraz konuştuk hiç umrunda değil gibiydi şimdi de o beni engelledi napmam gerekiyor geri dönecek biliyorum ama çok öfkeliyim beklemek istemiyorum
Sevgilimle kavga ettik 1,5 yıldır sevgiliyiz ve 1 defa hediye aldı bende bunu dile getirince kavga ettik ne yapmalıyım?
Sevgilimle kavga ettik 1,5 yıldır sevgiliyiz ve 1 defa hediye aldı bende bunu dile getirince kavga ettik ne yapmalıyım?
Cevapla