1,5 yıldır sevgiliyiz bana sadece 1 defa hediye aldı ve ben başkalarının sürekli şımartıldığını görünce çok imreniyorum bu konuyu ona söyledim başta ben anlamıyorum falan dedi sonra bunun için darlama beni dedi ve çok zoruma giden bir mesaj yazdı" (Ya neya ne Allah'ını seversen daha demin beni ne için sinir etti ya ozaman bana bidaha hediye mediye diye gelme sevmiyorum o işleri biraz kendine çeki düzen verya essek gibi çalışıyorum burada beni boş beleş yere bunaltman icab etmez yaaa) mesaj bu ve ben de çalışıyorum kendi paramı kazanıyorum ki en baştan beri birbirimize destek oluyoruz dünden beri küsüz 2 defa aradı ben sadece wp den engel attım normal mesajda biraz konuştuk hiç umrunda değil gibiydi şimdi de o beni engelledi napmam gerekiyor geri dönecek biliyorum ama çok öfkeliyim beklemek istemiyorum
Sevgilimle kavga ettik 1,5 yıldır sevgiliyiz ve 1 defa hediye aldı bende bunu dile getirince kavga ettik ne yapmalıyım?
Böyle adamdan fayda gelmez bir kere seven adam bahanelerin arkasına siginmaz sevdiğini mutlu etmek için her şeyi yapar bu kişinin seni sevmediği ortada. Ben böyleyim diye bir şey yoktur ben sana karşı böyleyim diye bir şey vardır. Sınırını çiz mesafeni sen koy bence konu hediye değil ilgi alaka konusu
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ayy o kadar güzel özetlediniz ki peki sizce onu düzeltebilirmiyim yoksa illa ilişkiyi bitirmek mi gerekiyor bazı konularda cidden bencil davranıyor ve başlarda böyle değildi sonradan değişti evet gelecek hakkında bizimle ilgili planları en çok o dile getiriyor ama ben önce biraz sevgi şevkat istiyorum
Ayril ayrılma diyemem ama insanlar sonradan değişmez sonradan kendini gösterir yani şu an onun asıl halini görüyorsun ileride evlenince de ilgi sevgi şu zamankinden farklı olmayacak hatta daha da azalacak aynı evin içinde de bu daha yorucu bence
Normalde sadece soruyu okusam daha farklı ve sert bir yorum yapacaktım ama yorumlarından anladığım kadarıyla sen ona karşı gayet fedakarlıklar yaptığın ve emek verdiğin halde o bunun karşılığını veremiyor. İlişkilerde her şey dengede olmalıdır. Sen ona fedakarlık yaptığın halde o hiçbir şey yapmıyorsa, bir kutlamayı bile çok görüyorsa, hediye konusunu da maddiyata bağlayıp bir sürpriz bile yapamıyorsa o adamla olmaz.
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çok şükür beni anlayan biri çıktı herkes o kadar bencil davranıyor ki yani benim istediğim lüks hayat ya da pahalı hediyeler değil bu adam güzel sözleri bile 40 yılda bir söylüyor ki hediye kutlama diyince illa para değil her şey bi sarılmak iki güzel söz söylemek zor değil doğum günümü yanımda olduğu halde sözlü olarak bile kutlamadı
Bencil birisi gibi görünüyor. Doğum günü bile kutlamıyorsa ve bu durumlardan da şikayetçi olduğunu söyleyince direkt işim var diye geçiştirip kendi zeytinyağı gibi üste çıkıyor. Sanki atomu parçalıyor.
Bak kalbinden kendisi isteyerek hediye almıyorsa almıyordur senin istemen çok mantıksız ve doğru degil. Sana hediye almak istemiyorsa almıyorsa almasın. Senin hediye istemen çok mantıksız demek ki kalbinden sama hediye almak gelmiyor ve sende istiyorsun çok mantıksız ve saçma bir davranış sergiliyorsunuz ikiniz'de en iyisi ayrılmanız. Hediye için bu kadar kavga etmeniz normal degil.
benim eşimde evlenmeden önce hediye almazdı ama beni çok değerli hissettirirdi illa hediye olması gerekmiyo bir tatlı söz bile yetebiliyor seven insana ayrıca boş hediyeler yerine geleceğinizi düşünüp yatırım yapması daha mantıklı
Haklı olduğu kanısına nasıl vardınız çünkü beni değersiz histtiriyor hediyeyi geçtim güzel söz bile söylemiyor ben buna ilk tanıştığımız hafta kendi kredi kartımı verdim sıkıntı çekmesin diye
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilimle kavga ettik 1,5 yıldır sevgiliyiz ve 1 defa hediye aldı bende bunu dile getirince kavga ettik ne yapmalıyım?