Eski erkek arkadaşımla yaşadıklarım için çok pişmanım ve vicdan azabı çekiyorum bu durumdan Nasıl kurtulabiliriz?

Sevgilimle 6. buçuk ay bir ilişkimiz oldu.3 hafta oldu bitireli ayrılmadan önce fiziksel bi yakınlık oldu, şu an çok vicdan azabı çekiyorum. Geri dönse bile tekrardan onunla olmasını düşünmüyorum çünkü Beni çok yıprattı. fakat onunla yaşadıklarım aklıma gelince çok pişmanlık yaşıyorum sizce bu durumu nasıl aşabilirim?

Eski erkek arkadaşımla yaşadıklarım için çok pişmanım ve vicdan azabı çekiyorum bu durumdan Nasıl kurtulabiliriz?
Cevapla