Birini ne kadar çok seviyorsak öfkemiz, nefretimiz o kadar büyük mü olur? ?

Nefret etmek aşkın bastırılmış hâli midir? Birini ne kadar çok seviyorsak öfkemiz nefretimiz o kadar büyük mü olur? Yoksa anlamsız mıdır? :d

Birini ne kadar çok seviyorsak öfkemiz, nefretimiz o kadar büyük mü olur? ?
Birini ne kadar çok seviyorsak öfkemiz, nefretimiz o kadar büyük mü olur? ?
Cevapla