Nefret etmek aşkın bastırılmış hâli midir? Birini ne kadar çok seviyorsak öfkemiz nefretimiz o kadar büyük mü olur? Yoksa anlamsız mıdır? :d

Nefret etmek aşkın bastırılmış hâli midir? Birini ne kadar çok seviyorsak öfkemiz nefretimiz o kadar büyük mü olur? Yoksa anlamsız mıdır? :d

Genelde öyle olur.. yani bir kişiyi gerçekten sevince ama sana ihanet edince ya da yalan söylediği zaman ya da aldattığı zaman sevgine karşılık vermediği için ya da senin değerini bilmediği için sevgin zamanla nefrete sonra da zamanla boşluğa dönüşüyor ve artık karşın da ki insan bir hiç oluyor
Kesinlikle öyle.. Kime çok öfkeleniyorsak, o kadar da duygu yüklüyüz demektir.. Çünkü onu kaybetme ihtimali bizi korkutuyor, bu da büyük gerginlik ve panik havası yaratıyor.. E haliyle de dilimize yansıyor içimizdeki sıkıntı.. Herkesin yaptığıyla o'nun yaptığı aynı etkiyi yaratamaz zira..
Kesinlikle... Onun söyledikleri daha çok içe oturuyor... Başkası bir şey dese değilde o diyince yaralanıyor insan... Ve karşımızdakine söyleyemediklerimiz...
Teşekkür ederim..
Rica ederim.
Ne olduğuna bağlı, mesela değer verdiğim birisi bana ihanet ettiğinde öfkeleniyorum fakat normal bir öfke değil anlarsın daha çok ateşleniyorum diiyelim. Onun dışında sıradan biri yapınca öfke kontrolü.
Birini çok sevdiğim zaman öfkem çok yüksek olur alınmam da öyledir ancak nefret etmek yerine içimdeki o aşkı yavaş yavaş azaltır iyice tüketirim böylece nefretsiz bir ayrılığım olur nur topu gibi nötr olurum😅
Cevap
6Cevap
Birine ne kadar değer verirsen ne kadar seversen kırgınlığın da, öfken de, sevgin de o kadar büyük oluyor. Paramparça olman da o yüzden işte.
Yaniii düşününce birisinin beni duygusal olarak ne kadar etkilediği onu önemsemem ve sevmemle doğru orantılı.
Evet çok doğru, ne kadar çok seviyorsak ona karşı bütün duygularda o kadar büyüktür, çok sevdiğine çok kızar, kırılır darılırsın hassas olursun..
evet gibi gibi onu çünkü takıntı hale getirirsin ve bu tehlikeli bir duruma düşer
Seversen evet sinirin de büyük olur ama bu her nefret ettiğin insanı sevdiğin anlamına gelmez
Çok sevgi çok nedret doğurtur yani evet sorunun cevabı
Evet.
Sanirim evet
Yok daha neler
Evet öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?