Erkek arkadaşımla iki yıldır hep evdeyiz, nadiren dışarı çıkıyoruz. Ne yapmalıyım?

Erkek arkadaşımla iki yıldır hep evdeyiz nadiren dışarda oluyoruz. Ben ayrı ilçedeyim şu an yazın düğünümüz var. Hala ne zaman bir yerlere gidelim desem hep sonra diyor ya da gelmiyor. Benim de çok takılacak arkadaşım yok. Ama evlenince hiç birlikte bir şey yapamayız diye evlilik öncesi son çırpınışlarımı yaşıyorum sanki. Biraz alışsın ama bir arkadaşı teklif edince de yok demiyor bir bana mı yok diyor diye kaç kere sorguladım ama yok ısrarla yok diyor. Mesleğim var ne bileyim kültürlü biriyim ama durum böyle hep fedakarlık yapıyorum sanki karşılığını alamıyorum bir de evleneceğiz normalde evlilik isteyen bendim en çok ama şu an korkmaya başladım onun tuzu kuru benle evleneceği için şanslı.

Erkek arkadaşımla iki yıldır hep evdeyiz, nadiren dışarı çıkıyoruz. Ne yapmalıyım?
Cevapla