Ayrılık sonrası gidene mi üzülürsün, verdiğin emeklerin ona değmediğine mi?

İyi tarafından bakarsak ne kadar az sürmüşse, aklımızdan o kadarda çabuk gider.

Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru teşekkürler adminlerim 🫡🫡👍👍👌
Ayrılık sonrası gidene mi üzülürsün, verdiğin emeklerin ona değmediğine mi?
Cevapla