Hep bir umut tutundum hayata asla yardımcı olmadı ne arkadaş ne aşk ilişkisinde iyi bir insan çıkarmadı karşıma. Kan bağım dediğim kişiler psikolojik destek alıyor sürekli onları öyle görünce üzülüyorum elimden bir şey gelmiyor. Ama bir hayalim var ilk paramı kazandığım zaman maddi durumları iyi olmayan insanlara yardım edip bir tepeye çıkıp bedenimi tepeden aşağı bırakmak istiyorum. Belki Allah o zaman mutlu olur bir yaşamayı bile çok gördü. Surekli şeytan boğuyormuş gibi hissediyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Düşününce kardeşim var küçük onda psikolojik travma bırakmak istemem o yüzden dişimi sıkacağım biraz daha belki çıkış yolumu bulurum
Allah yaşamayı bile çok görmüş bana bunu anladım yanlış mı düşünüyorum?
Bu kafada eevam et sen ahiretini yakarsın sadece bunu diyerek dinden imandan cikiyon bu yaptigin seyle Allaha bir sey yapmis olmuyorsun kendine yapiyorsun ödülün cehennem olacak
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kes çeneni ya insan psikolojisinden anlamadan laf söylemeyin. Cennette en vip yer sana verilecek duyar kasmaniz komedi 3 senedir fazladır batırıyor beni Allah ne kadar iyi olduysam o kadar kötü davrandı bana
Allah kendisini anan kullarına, emrettiklerine uyan kullarına daha çok yardımcı oluyor olabilir. Bence biraz imanını dq sorgula sen. İmanı zayıf kişiler senin durumuna düşüyor genelde.
Tamam git öldür kendini ne diyeyim ki. Öldür de öbür dünyada gör ebenin a*ını. Ebedi cehennemde kalmak istiyon herhalde. Ne bilim en kötü gir asgari ücretli işe, şu kısa ömrünü bir şekilde geçirmeye bak iyi veya kötü. En azından cehennemlik olmazsın.. Allaha gururla dayandım sabrettim dersin. Bende depresyondayım evdeyim hep, sosyal hayattan izole ettim kendimi ama ne yapabilirim ki bir şekilde üstesinden geliyorum. Bata çıka yapmaya çalışıyorum bir şeyler. İleride belki bir baltaya sap olmak için üniversite okuyorum. Allah yardımcımız olsun hepimizin bu yolda.
Üniversite okuyorum depresyonu birden fazla atlattım tek başıma bir arkadaş dahi yoktu en ağır dönemimde bile yalnızdım kendi kendimi kurtardım ölümün eşiğinden. Yani Allah her kuluna eşit değil hadi geçtim diğer dünyada mükafatı alacağımız ne malum
Allah sevdigini kullarini imtihan edermis ertelermis ama daha guzelini verirmis. Benimde her seyimi seytan elimden aldi Allah yardim etmedi daha ama bekliyorum
0
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bana vermiyor ben hep sabrettim daha b*k gibi kaderle yaşattı beni daha da acıma acı ekledi sonunda psikolojimide mahvetti zaten. Ne bitmez imtihanmiş anlamıyorum cidden kafayı yemelik benim yaşımdaki kişiler nasıl mutlu yaşıyor
İyi misin? Bu hale kolay gelmez insan konuşabiliriz istersen?
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Teşekkür ederim ama şunu diyeyim herkese iyi niyetli olma kesinlikle sonra psikolojin mahvolur bencil ol biraz tavsiye sana benden küçüksün.19 yaşımı hatırladım depresyonun en kötü dönemiydi benim icin kendime zarar vermeye kalktım hep yanımda da kimse de yok hep düştüm kalktım ayağa kalktım ama artık son raddelerime geldim.
Ben zaten cehennemi yaşadım bu dünyada lise 3 ten beri başıma bela oldu bu şey. şu an daha da en ağır noktaya geldi artık boğuluyormusum gibi oluyor sanki. Benim yasimdakiler o kadar mutlu ne yaptım da bunu yapıyor bana iyi olmaya çalıştım hep sevgisi böyleyse de sevmesin beni istemem nötr olsun daha iyi en azından hakettiğim şeyleri yaşarım
Bak bu bunalmışlık hissini herkes ara ara yaşıyor ne kadar yoğun yaşasan da geçiyor anlık düşünme bırak olmasın bazı şeyler kimseye bağlı değilsin sevgiymiş aşkmış arkadaşlıkmış çok mu önemli kendi kendine gez dolaş hayatı sev zaten hepimiz faniyiz vaktimiz gelince gideceğiz güzellikleri gör biraz da
Yaptım zamanında çokça çabaladım şu an artık kara bulut gitmiyor üstümden yapıştı üstüme. Allah zaten az bir şey merhametli olsaydı bu hale düşürmezdi beni üzgünüm ama
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bu kafada eevam et sen ahiretini yakarsın sadece bunu diyerek dinden imandan cikiyon bu yaptigin seyle Allaha bir sey yapmis olmuyorsun kendine yapiyorsun ödülün cehennem olacak
Kes çeneni ya insan psikolojisinden anlamadan laf söylemeyin. Cennette en vip yer sana verilecek duyar kasmaniz komedi 3 senedir fazladır batırıyor beni Allah ne kadar iyi olduysam o kadar kötü davrandı bana
Sinan Oğan'ın bir sözü vardı: "Plana sadık kal". Sende sadık kal. Belki yaratanın bir planı vardır.
Torpilli kullarına yardım eder Allah
Allah kendisini anan kullarına, emrettiklerine uyan kullarına daha çok yardımcı oluyor olabilir. Bence biraz imanını dq sorgula sen. İmanı zayıf kişiler senin durumuna düşüyor genelde.
Zamanımda denedim yardımcı falan da olmadı etrafımda kötü kulları var onlar daha iyi yaşıyor
Kimin ne tür sınavda olduğunu sen bilemezsin. Herkesin sınavı bir değil.
Hiç mi bitmez aldığım nefesi burnumdan getirdi
Tamam git öldür kendini ne diyeyim ki. Öldür de öbür dünyada gör ebenin a*ını. Ebedi cehennemde kalmak istiyon herhalde. Ne bilim en kötü gir asgari ücretli işe, şu kısa ömrünü bir şekilde geçirmeye bak iyi veya kötü. En azından cehennemlik olmazsın.. Allaha gururla dayandım sabrettim dersin. Bende depresyondayım evdeyim hep, sosyal hayattan izole ettim kendimi ama ne yapabilirim ki bir şekilde üstesinden geliyorum. Bata çıka yapmaya çalışıyorum bir şeyler. İleride belki bir baltaya sap olmak için üniversite okuyorum. Allah yardımcımız olsun hepimizin bu yolda.
Üniversite okuyorum depresyonu birden fazla atlattım tek başıma bir arkadaş dahi yoktu en ağır dönemimde bile yalnızdım kendi kendimi kurtardım ölümün eşiğinden. Yani Allah her kuluna eşit değil hadi geçtim diğer dünyada mükafatı alacağımız ne malum
Diğer dünyada mükafatı alamazsak harbi s*çtık doğru söylüyorsun. Ama elimizden bir şey gelmiyor ki 🤷♂️
Allah sevdigini kullarini imtihan edermis ertelermis ama daha guzelini verirmis. Benimde her seyimi seytan elimden aldi Allah yardim etmedi daha ama bekliyorum
Bana vermiyor ben hep sabrettim daha b*k gibi kaderle yaşattı beni daha da acıma acı ekledi sonunda psikolojimide mahvetti zaten. Ne bitmez imtihanmiş anlamıyorum cidden kafayı yemelik benim yaşımdaki kişiler nasıl mutlu yaşıyor
Benim cevremdeki insanlar kotu olanlarin hepsinin hayati iyi her seyi var ama beni surekli engelliyor hayat ve ruhlar bende ne yapacagimi bilmiyorum
Adaletli olmadığını düşünüyorum bu yüzden işte iyilerin burnundan getiriyor yaşadığı hayatı
Evet zaten cogu peygamberler cok zor imtihanlardan gecmisler ama sonunda Allah onlari odullendirmis insallah bizede oyle olur
Size umarım olur. Bana olmaz Allah in beni sevdiğini düşünmüyorum
Allah her kulunu sever ama gunahlari sevmez
Sadece kendine gûvencen yanei dahil kimseye sırtını dayama
*tanrı
Yok ya ben zaten Allah tan umudumu iyice kaybettim son zamanlarda
Bişey diyimmi ben de dibe çökmüştüm yeterince mücadele ile yükseldim ama kendime güvenimi inancımı hiç yitirmedim
Ben 3 kere int*harı denedim hıçkıra hıçkıra ağladım hastane hastane gezdim sürekli depresyon beni mahvetti artık.
Konuşmak ister misin
İyi misin? Bu hale kolay gelmez insan konuşabiliriz istersen?
Teşekkür ederim ama şunu diyeyim herkese iyi niyetli olma kesinlikle sonra psikolojin mahvolur bencil ol biraz tavsiye sana benden küçüksün.19 yaşımı hatırladım depresyonun en kötü dönemiydi benim icin kendime zarar vermeye kalktım hep yanımda da kimse de yok hep düştüm kalktım ayağa kalktım ama artık son raddelerime geldim.
ama birilerine el uzatıp dinlemezsek herkes yalnızlaşır, kendi derinliğinde ve sorularında boğulur birilerinin insiyatif alması gerekmez mi?
Konusabilirmiyiz , buna benim de ihtiyacim var
İntihar etmek çözüm değil öbür tarafta azabı büyük
Bu dünyada cehennem hayatı yaşıyorum diğer dünyada da cehenneme girerim benim gibi birinin ne işi var cennete
Ya daha kötüyse bilemezsin
Ben zaten cehennemi yaşadım bu dünyada lise 3 ten beri başıma bela oldu bu şey. şu an daha da en ağır noktaya geldi artık boğuluyormusum gibi oluyor sanki. Benim yasimdakiler o kadar mutlu ne yaptım da bunu yapıyor bana iyi olmaya çalıştım hep sevgisi böyleyse de sevmesin beni istemem nötr olsun daha iyi en azından hakettiğim şeyleri yaşarım
Bak bu bunalmışlık hissini herkes ara ara yaşıyor ne kadar yoğun yaşasan da geçiyor anlık düşünme bırak olmasın bazı şeyler kimseye bağlı değilsin sevgiymiş aşkmış arkadaşlıkmış çok mu önemli kendi kendine gez dolaş hayatı sev zaten hepimiz faniyiz vaktimiz gelince gideceğiz güzellikleri gör biraz da
Yaptım zamanında çokça çabaladım şu an artık kara bulut gitmiyor üstümden yapıştı üstüme. Allah zaten az bir şey merhametli olsaydı bu hale düşürmezdi beni üzgünüm ama
Youtube hayalhanem izle
İzledim zamanında bir halta yaramadı onların tuzu kuru