Allah yaşamayı bile çok görmüş bana bunu anladım yanlış mı düşünüyorum?

Hep bir umut tutundum hayata asla yardımcı olmadı ne arkadaş ne aşk ilişkisinde iyi bir insan çıkarmadı karşıma. Kan bağım dediğim kişiler psikolojik destek alıyor sürekli onları öyle görünce üzülüyorum elimden bir şey gelmiyor. Ama bir hayalim var ilk paramı kazandığım zaman maddi durumları iyi olmayan insanlara yardım edip bir tepeye çıkıp bedenimi tepeden aşağı bırakmak istiyorum. Belki Allah o zaman mutlu olur bir yaşamayı bile çok gördü. Surekli şeytan boğuyormuş gibi hissediyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Düşününce kardeşim var küçük onda psikolojik travma bırakmak istemem o yüzden dişimi sıkacağım biraz daha belki çıkış yolumu bulurum
Allah yaşamayı bile çok görmüş bana bunu anladım yanlış mı düşünüyorum?
Cevapla