Allah mi bana bunların gercek yüzünü gösteriyor? Son 1 yılda yıprandim?

Son 1 yılda arkadaş sandiklarim hayatimdan çıktı deger verdigim arkadasimin beni kullandigini anlayıp ona gerçekleri söyledim kullanıldığımi düşünüyorum özür diler sandim beni silip atti. Sonra ona çok takılmaya başladigindan beri tavri degisen bir arkadaşım oldu ama gözlerinden sevmedigini anliyordum. Sonra bi olay oldu öfkesini kustu. Dedimki dolduruşlara gelme. Dedigi sey sen benim öfke duyabilecegim kadar değerli bir insan değilsin dedi.

Allah mi bana bunların gercek yüzünü gösteriyor? Son 1 yılda yıprandim?
Cevapla