Selamm🥳🥳
Bazı insanları hayranlık duyacak kadar severiz ve çokca da güzelce anlatırız tabi sonrasında işler değişebilir, bilemeyiz 🫣
Sizin hayranlık duyduğunuz kişiyle sonunuz ne oldu pekii?

Selamm🥳🥳
Bazı insanları hayranlık duyacak kadar severiz ve çokca da güzelce anlatırız tabi sonrasında işler değişebilir, bilemeyiz 🫣
Sizin hayranlık duyduğunuz kişiyle sonunuz ne oldu pekii?

Ben halam üniversite okurken evimize gelip beraber resim çizdikleri arkadaşına aşık olmuştum ismi Derya'ydi. Sonra evlendi tabii kiz boluda yaşıyor :D
Hayattakı yerimi ben de bilşmiyorum sjsdjs
Cevap
11Cevap
Hayır olmadı olmayacak da..
Güzelliğini gönlüme sığdıramadığım kişi olsa da odama girdiğimde bir sap bir ben varım
Yok kuzum Atatürk'ü anlatmama gerek yok dünya biliyor zaten
Teşekkür ederim kuzum ☺️☺️
Türk kadınlarına hayranlık duymuyorum anlatılacak birşeyiniz yok 😏😏
Var öyleleri çok çalışkan efendi öğretmenlerimiz yakınlarımız hocalarımız var
Hayranlık duysam bile belli etmem kimsenin egosunu tatmin edemem
Oldu maalesef vefat etti
Bilmem ne olduysa geride kaldı 🥱
Evet anlatmıştım bir zamanlar, şu an evli
olur neden olmasın
Ne olmuş işte
karşıcins mi
Olmadı olsa hatırlardım
Öyle biri yok ya aklıma gelmedi
Gitti, ben de herkese mahçup oldum.
yalan oldu
Sevgilimi hep öyle anlatırım
Kimseyi anlatmam
oldu evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?