Kız arkadaşım evimin enerjisini beğenmediği için artık evime gelmek istemediğini söylüyor. Sorun ne olabilir?

Kız arkadaşımla yaklaşık 2 senelik bir ilişkimiz var ben tek yaşadığım için evde sık sık buluşurduk normal olarak bir şeyler de yaşandı. Fakat son 3-4 aydır eve gelmemek için bahaneler üretip huzursuz olduğunu belirtiyordu. Birkaç gün önce de eve artık gelmek istemediğini söyledi. Sebebini sorduğumda saçma sapan sebepler söylüyor enerjisi hoşuma gitmiyor vs. Sizce sorun ne olabilir ne yapmalıyım?

Kız arkadaşım evimin enerjisini beğenmediği için artık evime gelmek istemediğini söylüyor. Sorun ne olabilir?
Cevapla